کد خبر: ۱۶۷۶۱
توسط مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان؛

دبیر سومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها در خوزستان منصوب شد

حجت الاسلام میلاد امینی موحد با صدور حکمی «ایوب حسین سنگی» را به عنوان دبیر سومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها در استان خوزستان منصوب کرد.
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛در متن انتصاب آمده است: بیش از هزار سال است که نهضت اباعبدالله الحسین (ع) با تدبیر الهی و خاندان نبی مکرم اسلام (ص) در دل تاریخ پایه گذاری شده است و هر سال میلیون‌ها انسان آزاده با عبور از مرزهای کشور، قدم در این مسیر پرنور می‌گذارند تا ضمن وفای عهد نسبت به امامشان، توشه‌ای برای به پایان رساندن دوران غیبت حضرت ولی عصر (عج) بردارند.

در این حکم آمده است: پدیده مواکب اربعین در سال‌های اخیر روز بروز با استقبال گسترده مردم، رشد چشمگیری داشته است. این پدیده طبیعتاً دستاوردهای فرهنگی فراوانی نیز به همراه داشته که بدون تردید روایت هنرمندانه این رویش‌ها ما را به «تکمیل، تثبیت و ترویج» آنها رهنمون می‌سازد.

در حکم مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان شده است: با توجه به پیشینه ارزشمند و غنی جنابعالی در پرداختن به هنر متعهد و تجربیات ارزنده در طراحی و برگزاری رویدادهای تأثیرگذار هنری به عنوان دبیر سومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به توجهات خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، استفاده از تجربیات ادوار گذشته دبیران  سوگواره پایتخت موکبها؛ زمینه مشارکت حداکثری هنرمندان متعهد و تعامل با مردم که به تعبیر حاج قاسم سلیمانی «ملت امام حسین» هستند در برپایی این اتفاق مهم هنری و جریان‌ساز  را فراهم کنید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار