کد خبر: ۲۱۱۹
مدیر عقیدتی و نظارت مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی:

باید گام‌های جدیدی در بسیج سازمان تبلیغات اسلامی برداشت

مدیر عقیدتی و نظارت مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی گفت: آن چیزی که به عنوان نقشه راه برای بسیج سازمان تبلیغات اسلامی از فرمایشات امام (ره) نتیجه گیری می‌شود این است که نیازمندیم در دوره مدیریتی جدید، گام‌های جدید و موثرتری را برداریم.
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

 حجت‌الاسلام علی دارابی «مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور مجلس و استان‌ها و مدیر عقیدتی و نظارت مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» در نخستین جلسه رسمی دوره جدید مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان سازمان برگزار شد گفت: بسیج به عنوان بازوی قدرتمند نظام خوانده شده و ازاهمیت بسیج در جهاد تببین نباید گذشت.

وی در ادامه افزود: در این عرصه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه ای با مسئولان نظام، صراحتاً در باب مجاهدت هوشمندانه ، بعد از وزارت ارشاد اسلامی و صداو سیما از سازمان تبلیغات اسلامی نام بردند، این موضوع، باعث افتخار و مباهات ماست که ولی فقیه جمهوری اسلامی، ماموریت هایی را در این حوزه به ما محول کرده است.

وی افزود:آن چیزی که ضرورت دارد و باید به آن بپردازیم، کیفیت بخشی روزفزون به فعالیت‌های بسیج است،«جهاد تبیین» همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند یک فریضه اصلی و فوری است و تکرار این جهاد از سمت ما، قدری با فرمایشات رهبری فاصله دارد.

حجت‌الاسلام علی دارابی اضافه کرد: آن چیزی که به عنوان نقشه راه برای بسیج سازمان تبلیغات اسلامی از فرمایشات امام نتیجه گیری می شود این است که نیازمندیم در دوره مدیریتی جدید، گام های جدید و موثر تری را برداریم. به سازمان بسیج هم این نکته را یادآوری کنیم که قرارگاه اصلی فرهنگی بسیج، در سازمان تبلیغات اسلامی است اما تا حالا به عنوان ادعا به آن پرداخته ایم اما این که در مقام عمل، این اقدام را به اثبات برسانیم مهم است. قابلیتی در بسیج سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد که بتواند در عرصه اعزام کنندگان هادیان سیاسی، پیش قدم باشیم و در این حوزه کم و کاستی را شاهد نباشیم.

وی در پایان گفت: دراصول هفت گانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری، بسیج، میدان دار دفاع همه جانبه است و بنابراین قدری با فرمایشات رهبری فاصله داریم. برای اینکه بخواهیم در زمینه ای غافلگیر نشویم، باید عملیاتی و راهبردی قدم برداریم تا همیشه یک قدم جلوتر از دشمن حرکت کنیم، این درحالی است که بسیج سازمان تبلیغات اسلامی ، از چنان موقعیتی برخوردار است که می تواند برخی از عملیات های سازمان را نیز انجام دهد.

ارسال نظر