کد خبر: ۲۴۴۳
رئیس اداره امور قرآنی اردبیل عنوان کرد؛

اجرای مسابقه قرآنی «بیان روشن» ویژه رمضان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: به مناسبت ماه رمضان یازده هزار نفر در مسابقه قرآنی «بیان روشن» شرکت کردند.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل با اشاره به برنامه‌های قرآنی ماه رمضان، از اولویت قرار دادن مسئله «جهاد تبیین» در اجرای برنامه‌ها خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم، اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل برای پنجمین سال متوالی و با همکاری ستاد قرآنی ماه رمضان مسابقه «بیان روشن» را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این مسابقه قرآنی روزانه، سئوالاتی از هر جزء قرآن کریم به صورت چهار گزینه‌ای طرح می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به قرآن کریم، توجه در آیات آن و پاسخ به سوالات، در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل ترویج تدبر در آیات و آشنایی با مفاهیم قرآنی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه عنوان و خاطر نشان کرد: اهتمام به قرائت روزانه قرآن کریم و تدبر در آیات آن، از جمله سفارشات رسیده از بزرگان دین به ما است که فضای نورانی این ماه، شرایط را برای رقم خوردن این مهم بیش از پیش فراهم می‌کند که در مسابقه «بیان روشن» نیز همین مسئله در اولویت قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام صابر از شرکت قریب به ۱۱ هزار نفر در این مسابقه در دهه اول ماه رمضان خبر داد و افزود: حضور در این مسابقه برای همه اقشار مردم از سراسر کشور آزاد است که علاقه‌مندان با مشاهده سوالات در زیرنویس تلوزیونی شبکه سبلان و نیز استماع سوالات از رادیو اردبیل هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب می‌توانند پاسخ صحیح را به شماره ۳۰۰۰۰۴۵۳ ارسال کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: از بین شرکت کنندگانی که به سوالات پاسخ صحیح ارسال کنند روزانه قرعه کشی انجام شده و هر روز به ۵ نفر کارت هدیه به مبلغ ۲ میلیون ریال اهدا می‌شود.
 شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به شماره ۳۳۷۱۸۹۹۶-۰۴۵ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار