کد خبر: ۲۵۲۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی :

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی ویژه ماه رمضان در مناطق محروم گرمی

حجت‌الاسلام بهاری از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی ویژه رمضان در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام بهاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی ویژه رمضان در مناطق محروم این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت ماه رمضان ۴۰۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه و نهضت مواسات برای برخورداری اقشار کم ‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه با حفظ کرامت انسانی بین آنها در شهرستان گرمی توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: با همکاری خیرین، کمیته امداد، بنیاد علوی، سپاه ناحیه، اداره تبلیغات اسلامی و سایر نهادها، جوانان و نوجوانان پرتلاش شهرستان با جمع آوری مبالغ اهدایی بانیان و خیرین و کمک و اهالی محل، بسته های معیشتی در راستای عمل به تأکیدات و سفارش های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه و نهضت مواسات، تهیه و توزیع شد.

وی افزود: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی نیز طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده از ابتدای ماه رمضان در مناطق شهری و روستایی گرمی با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و نیز دستگیری از نیازمندان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام بهاری تصریح کرد: از آنجا که یکی از سنت‌های حسنه اسلامی افطاری دادن به‌ویژه به نیازمندان است همه مساجد، دستگاه‌های مختلف، گروه ‌های جهادی و جوانان مسجد و تشکلهای دینی بیش ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در مساجد و پایگاه‌های مختلف بسیج،طبخ و توزیع کرده اند.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات و مساعدت‌های خیران در تهیه بسته‌های معیشتی تصریح کرد: با وجود کمک‌های خوبی که انجام شده ولی مشکل خیلی زیاد وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با همکاری و مساعدت خیرین در کمک به اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد بیش از پیش فعال باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار