کد خبر: ۳۸۱۹

نشست تخصصی رسانه و فرهنگ دینی در اردبیل

نشست تخصصی رسانه و فرهنگ دینی با محوریت اقتضائات تبلیغ گفتمان‌ساز دینی در عرصه جهاد تبیین در اردبیل به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و گرامی داشت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، نشست نشست تخصصی رسانه و فرهنگ دینی با محوریت اقتضائات تبلیغ گفتمان‌ساز دینی در عرصه جهاد تبیین با حضور فعالان رسانه و فضای مجازی در محل سالن اجتماعات مدرسه صدرای اردبیل برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در خصوص رویکردها و ظرفیت های تبلیغ نوین در عرصه ی فرهنگ دینی و دکتر محمد سیمزاری از اساتید دانشگاه در خصوص تبیین رویکردهای دینی فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی در جهت تحقق گام دوم انقلاب و دکتر اسحاق رسولی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگر رسانه، در خصوص بررسی و تحلیل جریان‌ها رسانه ای معاند با فرهنگ دینی و انقلابی در عرصه ملی و بین الملل به سخنرانی پرداخته و به سوالات مخاطبین پاسخ دادند.

در ادامه با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مسئولین خبرگزاری های فعال در حوزه فرهنگ دینی، خبرنگاران و روحانیون فعال رسانه از سوی تبلیغات اسلامی اردبیل تجلیل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار