کد خبر: ۳۹۸۵
با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل صورت گرفت

برگزاری «جشن وصال» در بزرگداشت هفته ازدواج

آیین بزرگداشت هفته ازدواج در قالب مراسم «جشن وصال» با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی در اردبیل برگزار شد.
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام سید محسن محسنی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل در مصاحبه با خبرنگار این اداره کل، بر ضرورت احیای ارزش های دینی و سبک زندگی اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: ازدواج آسان و دوری از تجملات باعث گرایش بیشتر جوانان به سمت تشکیل خانواده است.

وی از برگزاری مراسم «جشن وصال» در گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در اردبیل خبر داد و گفت: با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و خانواده ها و به منظور فرهنگ سازی ازدواج ساده، مراسم جشن وصال در مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

آیین بزرگداشت هفته ازدواج با عنوان «جشن وصال» در اردبیل برگزار شد

ضرورت کسب‌ مهارتهای زندگی قبل از ازدواج توسط جوانان

در این مراسم اباصلت ابراهیمی- رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل - در سخنانی با تبریک هفته ازدواج گفت: این جشن در راستای تقویت برنامه های فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهردادی اردبیل و باهدف ارتقاء شور و نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگزار شد.

وی با توصیه به خانواده های اردبیلی بویژه پدران و مادران افزود: جوانان بایستی بمنظور داشتن ازدواجی موفق و تحکیم بنیان خانواده خود، قبل از ازدواج دوره های مهارتهای زندگی را کسب کنند.

ابراهیمی با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره و تعالی خانواده در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل گفت: این مرکز با همکاری قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س) آماده ارائه خدمات مشاوره ازدواج برای جوانان است.

 در این مراسم که همراه با رونمایی از نماهنگی با موضوعی ازدواج بود، از سردار جانباز دفاع مقدس ناصر دستاری و همسر این جانباز سرافراز به عنوان زوج ایثارگر، تجلیل شد.

این مراسم با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، شورای شهر و شهرداری، فرهنگ و ارشاد و قرارگاه فاطمه الزهرا (س) اردبیل برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار