کد خبر: ۷۳۶۷
به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت« گل نرگس» کوثر؛

کارگاه آموزشی با محوریت «جهاد تبیین» در شهرستان کوثر برگزار شد

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی کوثر از برگزاری کارگاه کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت «جهاد تبیین» در این شهرستان خبر داد.
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، بهراد بختیاری در مصاحبه با خبرنگار قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی به اجرای برنامه های فرهنگی، قرآنی و آموزشی در موسسات قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: برگزاری، جلسات سخنرانی و کارگاه آموزشی در موضوعات مختلف علی الخصوص کاهش آسیب های اجتماعی در محوریت برنامه های موسسات قرآنی در شهرستان کوثر قرار دارد.

وی گفت: در راستای ارتقای سطح آگاهی و بصیرت بانوان در زمینه تحولات جامعه ، موسسه فرهنگی قرآن و عترت گل نرگس کوثر کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت «جهاد تبیین» و محفل انس با قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار کرد.

در این کارگاه آموزشی سید اسماعیل هاشمی مدرس دانشگاه در سخنانی به نقش بانوان درتحقق جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: روشنگری‌ و بصیرت افزایی توسط جامعه قرآنی در جامعه موجب بلوغ فکری مردم و بصیرت‌افزایی نسبت به مسائل و تحولات جامعه شده و بسیاری از مشکلات را حل می کند.

قاری برتر قرآن شهرستان خلخال افزود: تعالیم قرآنی برنامه کامل زندگی در ابعاد مختلف فردی، خانوادگی و اجتماعی را به انسان ارائه می دهد و پیروی و عمل به این تعالیم سعادت دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

در این مراسم، محفل انس با قرآن برگزار شد و سید اسماعیل هاشمی و هادی غفارزاده به قرائت قرآن پرداخته و حاضرین از نوای روحبخش کلام الهی بهره مند شدند.

ارسال نظر