کد خبر: ۷۴۵۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

روایت گری دستاورد انقلاب عامل موثر در خنثی سازی نفوذ فرهنگی دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با تاکید بر ارتقا بصیرت در جامعه گفت:روایت گری دستاورد انقلاب عامل رفع نفوذفرهنگی دشمن است.
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در نشست مشترک علمای شیعه و سنی شهرستان نمین در سخنانی اظهار کرد: حاکمیت اسلامی لازمه اصلی برای تداوم مسیر اطاعت الهی در جامعه اسلامی است و باید در دفاع از این حاکمیت وحدت همگانی صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود برخی فتنه ها از سوی دشمن در وقایع اخیر گفت: انسان در برخی مواقع در اثر غفلت ابزاری برای گسترش فتنه در جامعه شده و دشمن از این غفلت به سود خود استفاده می کند لذا بصیرت افزایی و ایجاد آگاهی در بین مردم علی الخصوص جوانان رسالت اصلی مبلغین و متولیان فرهنگی در جامعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل بر ضرورت دوری از عوامل تفرقه و تلاش برای وحدت بخشی در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: فتنه کنونی دشمن از جنس فرهنگی بوده و در صدد تغییر افکار و اندیشه مردم است تا کاری کند که حقیقت انقلاب اسلامی به گوش آحاد جامعه نرسد.

حجت الاسلام جعفرزاده مهم ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران را برخورداری از ارزش های الهی عنوان کرد و گفت: انتقال ارزش های الهی و جریان سازی توسط مردم از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی و تفاوت آن با دیگر حاکمیت ها است و مردم نقش اصلی را در جامعه ایفا می کنند.

وی گفت: جوانان تشنه حقایق و زیبایی های اسلام هستند و اگر دستاوردهای دین اسلام در کنار دستاوردهای تمدن بشری به نسل جوان ارائه شود یقینا مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی رفع خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل حضور فعال و مستمر روحانیون در مدارس را ضرورت مهم فرهنگی  تبلیغی برشمرد و افزود: تبلیغ باید گفتمان ساز و تحول آفرین باشد و اگر مبلغین و روحانیون در مدارس و دانشگاه ها با جلسات هم اندیشی، زمینه برای بیان نظرات و مطالبات فراهم کنند می توانند در آگاهی بخشی به نسل جوان جامعه موثر باشند.

حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: باید برای اجرای برنامه های فرهنگی در ایام و مناسبات پیش رو از جمله ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی برنامه ریزی منسجم ویژه اقشار مختلف مردم صورت گیرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار