کد خبر: ۹۷۱

برپایی نمایشگاه تصویرسازی و کاریکاتور با موضوع آسیب‌های اجتماعی در شهرکرد

نمایشگاه تصویرسازی و کاریکاتور از سوی حوزه هنری و دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداری چهارمحال و بختیاری در کافه گالری هنر شهرکرد افتتاح شد.
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

 

 

 

برپایی نمایشگاه تصویرسازی و کاریکاتور با موضوع آسیب‌های اجتماعی در شهرکرد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، « محبوبه دمیا »مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نمایشگاه به منظور ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه و کاهش تهدیدها و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه برگزار شده است افزود: نمایشگاه «سایه روشن» در برگیرنده آثار کاریکاتور و تصویر سازی ۱۰ نفر از هنرمندان جوان و خلاق استان است که از ۲۳  تا ۳۰ بهمن در کافه گالری هنر شهرکرد برای بازدید علاقه مندان برپا شده است.

به گفته وی، ۳۲ اثر  ارائه شده در این نمایشگاه پیرامون آسیب های اجتماعی چون اعتیاد، خشونت و کودکان کار است که همه آثار با زبان هنر این آسیب های جدی جامعه را به نمایش می گذارند. 

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود:«کریم بارزی»،« نسرین نادری»،«فاطمه باقری هفشجانی»،« زهره جهانبازی» و« ماریا احمدی کیا» از هنرمندان تصویر ساز حاضر در این نمایشگاه هستند و« پدرام فرخ نیا»،« علی احمدی»،« ارشاسب رستگار فر»،« عاطفه قربانی» و «سایگل افضلی» نیز با ارائه آثار کاریکاتور در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه «سایه روشن»  تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ برای بازدید علاقه مندان از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب در کافه گالری هنر شهرکرد واقع در میدان بسیج برپا است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار