کد خبر: ۱۰۱۱۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

تبلیغ و اطلاع رسانی دینی یکی از مهمترین مؤلفه‌های تمدن سازی جامعه است

حجت‌الاسلام رضا دیلمی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گفت: تبلیغ و اطلاع رسانی دینی یکی از مهمترین مؤلفه‌های تمدن سازی جامعه است.
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در نشست توجیهی مدیران و کارشناسان تبلیغات اسلامی گلستان با محوریت ارزیابی "مهرواره محله همدل" ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اظهار کرد: تبلیغ و اطلاع رسانی دینی یکی از مهمترین مؤلفه‌های تمدن سازی جامعه است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امروز در تبادل جبهه حق و باطل و کارزار تمدنی به فضل الهی در دهه پنجاه ثبات و پایداری خودش را طی کرده و انقراض جبهه باطل به وضوح دیده می‌شود.

وی ادامه داد: جداکردن مردم از ولایت جز راهبردی ترین عملیات دشمن در جنگ ترکیبی بوده لذا باید نقش تبلیغ و تبیین به درستی انجام شده و جهاد تبیین را جدی بگیریم.

دیلمی یکی از مهمترین سنگرها در جهت تحقق حکمرانی توحیدی و جامعه پردازی دینی، سنگر مسجد دانست و گفت: در قامت این نهاد مقدس عملیات‌های مختلفی از جمله مهرواره اوج، مهرواره بانور، مهرواره محله همدل در افق منظومه فکری امامین انقلاب ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه طرح مهرواره محله همدل از نیمه شعبان شروع شده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد، افزود: هدف از این مهرواره اجتماع قلوب با کمک و ظرفیت کنشگران جامعه حول محور مساجد تببین شده است.

ارسال نظر