کد خبر: ۱۰۱۳۱
راهیار منطقه استان‌های شمالی کشور:

تبیین گری باید جهادگونه باشد

حجت الاسلام سیدمهدی زمانی گفت: برای اینکه امیدآفرینی اتفاق بیفتد و نشر داده شود باید جهاد تبیین به روش جهادگونه صورت گیرد.
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام سیدمهدی زمانی در نشست مدیران و کارشناسان استانی و شهرستانی تبلیغات اسلامی گلستان با موضوع ارزیابی مهرواره محله همدل، اظهار کرد: امید برای همه جوامع یکی از مهمترین استراتژی حیاتبخش و پیش برنده برای آن جامعه محسوب می‌شود.

وی گفت: با تشویق مردم برای حل مسئله و با تقویت باور کلمه ما می‌توانیم، امیدآفرینی را در جامعه نشر دهیم.

راهیار منطقه استان‌های شمالی کشور بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی این است که مردم برای حل مسائل محله خودشان پای کار بیاورند و این یکی از مهمترین اهداف انبیاء الهی هم بوده است.

وی با بیان اینکه عملیات مهرواره محله همدل که همان نشر خوبی‌ها می‌باشد از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در حال اجراست، اضافه کرد: با نشر خوبی‌ها و انتشار آن توسط روایتگری، فضای مجازی و تولید کلیپ مردم می‌توانند نشاط اجتماعی را به دست بیاورند.

حجت الاسلام زمانی با بیان این مطلب که تبیین گری را به صورت جهادگونه، شبانه روزی و خستگی ناپذیر انجام دهیم، افزود: برای اینکه امیدآفرینی اتفاق بیفتد و نشر داده شود باید جهاد تبیین به روش جهادگونه صورت گیرد.

راهیار منطقه استان‌های شمالی کشور در پایان گفت: مردم می‌توانند با ارسال کلمه لبیک به کد دستوری ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ و بعد از طریق لینک ارسال شده در این عملیات شرکت کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار