کد خبر: ۱۰۲۵۹
در حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی

نشست شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل برگزار شد

دومین نشست شورای سیاست‌گذاری بنیاد دعبل خزاعی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت سیاست‌گذاری بنیاد دعبل برگزار شد.
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

نشست شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل برگزار شدبه گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری بنیاد دعبل حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حاج غلامرضا سازگار، حاج محمود لولاچیان، حاج ماشاالله عابدی، حاج محسن طاهری، حجت‌الاسلام باباخانی، علی عظیمی، حاج حسین لولاچیان، حمید بهرامی مدیر عامل بنیاد و امیر مقدسیان قائم مقام بنیاد دعبل خزاعی حاضر بودند.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی بر اولویت‌دهی خدمات به پیشکسوتان و مفاخر، تجلیل و حفظ کرامت این سرمایه‌های ارزشمند کشور و نیز برتنوع بخشی و هدفمند نمودن خدمات با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین تاکید کرد. 

حمید بهرامی مدیر عامل بنیاد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات ارائه شده به جامعه هدف به ویژه پیرغلامان حسینی در شش ماه گذشته، مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی بنیاد در سال جاری را تشریح کرد.

در ادامه، اعضای شورای سیاست‌گذاری ضمن قدردانی از عوامل اجرایی بنیاد دعبل خزاعی، بر توسعه خدمات با اولویت خدمت‌رسانی به پیرغلامان اهل بیت علیهم السلام تاکید کردند. با توجه به اهتمام بنیاد به تاسیس و راه اندازی مجمع خیرین هیئت در سراسر کشور، اعضای حاضر در جلسه؛ ضمن اعلام رضایت و استقبال از تشکیل چنین مجمعی، خواستار تسریع شکل گیری مجمع خیرین در تهران شدند و درباره اهمیت و استمرار جذب کمک‌ها برای رفع نیاز‌های جامعه‌ی هدف، نکاتی را مطرح و پیشنهاداتی ارائه کردند.

همچنین اعضای شورای سیاست‌گذاری بنیاد دعبل خزاعی، با توجه به در پیش بودن ایام عزای حسینی، بر نظارت دقیق سازمان تبلیغات و صیانت از روند مداحی اصیل تاکید نمودند.

در پایان جلسه گزارشی از برنامه‌های پیش روی بنیاد، قبل از ماه محرم ارائه شد.

نشست شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل برگزار شد

 

نشست شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل برگزار شد

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار