کد خبر: ۱۶۴۳۸
اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ؛

جلسه حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد

حجت الاسلام رستمی رئیس اداره تبلیغات شهرستان کبودرآهنگ گفت: جمهوری اسلامی مبتنی بر حضور و مشارکت مردم است و باید در راستای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کرده و موفقیت نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کنیم.
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷

به گزارش روابط عمومی  سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رستمی رئیس اداره  تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: دوام، عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی در دنیا وابسته به حضور حداکثری مردم است.

وی افزود:مردم همواره پای کار نظام اسلامی بوده‌اند و در شرایط مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و امروز هم با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر عشق و علاقه خود را به نظام نشان می‌دهند.

حجت الاسلام رستمی افزود: دولت چهاردهم باید با بررسی ریشه‌ای مسائل و مشکلات مردم در بخش‌های مختلف و با تعامل با نمایندگان مجلس برای رفع این تنگنا‌ها تلاش کند.

رئیس اداره شهرستان کبودراهنگ خاطر نشان کرد:نظامی که قد کشیده و قد آن برای کشور‌های دیگر در منطقه مشکل ایجاد کرده را نمی‌گذارند به این راحتی کار‌های خود را پیش ببرد. در وجدان جمعی این مسئله مطرح است که مردم انتخاب می‌کنند و هر کس از صندوق بیرون می‌آید انتخاب مردم است، ولی مخالفان و دشمنان برعکس آن را القا می‌کنند و به دنبال دلسرد کردن و ناامید کردن مردم هستند که هر فردی را انتخاب کنید، اهمیتی ندارد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون همه نهاد‌های حقوقی و قانونی کشور با انتخابات شکل گرفته است. انتخابات ستون فقرات مشارکت سیاسی مردم و نماد همبستگی ملی است. در انتخابات نهاد‌های مختلفی دخیل هستند.

حجت الاسلام رستمی گفت: امیدوارم ما بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این حس مسئولیت در همه ما زنده شود و کمک کنیم که اطرافیان و دانشجویان از این شرایط استفاده کنند و انتخابات پر شوری داشته باشیم و در کنار آن، انتخاب اصلح را نیز مورد توجه قرار دهیم.

رئیس اداره شهرستان کبودراهنگ خاطر نشان کرد: رهبری حکیم و مقتدر، حرفشان این است که همه ما وظیفه داریم مردم را به شرکت حداکثری در انتخابات تشویق کنیم. ما باید نگاه علمی، عالمانه و فراجناحی داشته باشیم تا بتوانیم با آن‌هایی که مردم را برای عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند، مقابله کنیم.  

وی افزود: حاج اقا احتشام کاشانی امام جمعه موقت کاشان و عضو جامع مدرسین حوزه علمیه قم با موضوع حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح با حضور مسولان و مردم ولایت مدار شهرستان کبودراهنگ در سالن اجتماعات هنرستان شهید سادلجی در بیان اهمیت حضور حداکثری که همیشه کسانی مورد دشمنی و توطئه قرار می‌گیرند که مهم هستند. البته هجمه‌ها بعد از جمهوری اسلامی شدیدتر شد، چون نظامی شکل گرفت که سیاست آن نه شرقی و نه غربی است  مطالبی را فرمودند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار