کد خبر: ۱۰۲۸۹
در قالب طرح کاروان غدیر ؛

اجرای هفت گروه نمایشی در ۲۱ مسجد شهر قم

هفت گروه نمایشی بچه‌های مسجد در قالب طرح کاروان غدیر نمایش‌هایی با موضوع ولایت و غدیر خم را در ۲۱ مسجد شهر قم اجرا می‌کنند.
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

اجرای هفت گروه نمایشی در ۲۱ مسجد شهر قم

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، هفت گروه نمایشی بچه‌های مسجد در قالب طرح کاروان غدیر نمایش‌هایی با موضوع ولایت و غدیر خم را در ۲۱ مسجد شهر قم اجرا می‌کنند.

در این طرح هر گروه نمایشی بچه‌های مسجد، علاوه بر مسجد خود در دو مسجد دیگر به اجراء می‌پردازند و نمازگزاران مسجدی از عید قربان تا غدیر در مجموع شاهد ۲۱ اجرای بچه‌های مسجد هستند.

گروه‌های مسجدی در طرح کاروان غدیر علاوه بر مساجد شهر قم در دفاتر کانون پرورش فکری و جشن خیابانی غدیر به اجرای عمومی خواهند پرداخت.

هفت گروه بچه‌های مسجد دو ماه پیش در فراخوان طرح کاروان غدیر که با موضوع غدیر و ولایت و توسط دفتر مردمی بچه‌های مسجد منتشر شد با دیگر گروه‌های شرکت کننده به رقابت پرداختند و در داوری آثار برگزیده شدند.

نمایش «دریای غدیر» از مسجد حضرت معصومه (س)، «خرپف» از مسجد قرآن و عترت، «نقالی غدیر» از مسجد مصطفی خمینی، «مسابقه داستان‌نویسی» از حسینیه شهدای ارومیان، «کاروان غدیر» از ...، «روز سرنوشت» از مسجد حضرت خدیجه (س) و «خانواده آسمانی» از مسجد حاج غضنفر، هفت اثر نمایشی هستند که در هفته ولایت در مساجد قم اجرای عمومی دارند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار