کد خبر: ۱۰۷۷
مدیر سامانه «گیشه هفت» خبر داد

تخفیف ۳۰ درصدی به مخاطبان هنر و تجربه

محسن آزاد دل «مدیر سامانه گیشه هفت» از تخفیف ۳۰ درصدی خرید بلیت فیلم‌های هنر و تجربه خبر داد
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حوزه هنری با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ درصد سالن‌های سینمایی کشور، از سال ها قبل در صدد راه اندازی سامانه فروش بلیت اینترنتی بود؛ با راه اندازی سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران سینمای ایران) از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایجاد فرصت برای سامانه‌های متقاضی، از سال گذشته این امکان در کمترین زمان ممکن برای موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری فراهم شد تا پس از کسب مجوز‌های لازم، فعالیت‌های خود را در راستای جذب و خدمات رسانی به مخاطبان درحوزه بلیت فروشی اینترنتی آغاز کند و «سامانه فروش آنلاین گیشه هفت» یکی از محصولات حوزه هنری است که در راستای جذب مخاطب شکل گرفته است.
سامانه فروش آنلاین بلیت، دسترسی آسان‌تر مردم و مخاطبان برای تهیه بلیت سینما‌ها را به دنبال داشت که با رقابت سامانه‌های مختلف، نتیجه نهایی آن در نهایت به نفع فیلم، سینمادار و استقبال و فروش بیشتر در سینمای ایران خواهد بود.
محسن آزاد دل «مدیر سامانه فروش آنلایت گیشه هفت» در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی درباره روند شکل گیری این سامانه می‌گوید: این سامانه سال ۹۹ راه اندازی شد و به دلیل اینکه هنوزبه شکل پایلوت تأسیس شده بود ، تبلیغات زیادی در این زمینه انجام ندادیم و تنها شامل بلیت فروشی سینما‌های حوزه هنری بود، اما امسال به صورت رسمی‌تر و با تبلیغات مجازی و تبلیغاتی که در سینما‌ها برنامه ریزی کردیم بهتر معرفی شد.
وی افزود: هم اکنون سامانه گیشه هفت، بلیت فروشی ۶۰ سینمای متعلق به حوزه هنری و ۱۵۰ سینمای سراسر کشور را برعهده دارد و خوشبختانه با این سامانه توانستیم سهم بازار فروش گیشه را نسبت به سال قبل چندین برابر افزایش دهیم.
آزاد دل از افزوده شدن خرید بلیت تئاتر به این سامانه خبر داد و گفت: علاوه بر افزوده شدن بلیت تئاتر، بزودی فروش بلیت‌های موزه‌ها و دیگرفعالیت‌های هنری به این سامانه اضافه خواهد شد.
مدیر سامانه فروش آنلاین گیشه هفت با بیان اینکه مالکیت سامانه گیشه هفت متعلق به موسسه بهمن سبز است گفت: مخاطبین با هر بار خرید بلیت از این سامانه برای فیلم‌های هنروتجربه، می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصد آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه، این تخفیف‌ها بیشتر در جهت حمایت از تولید فیلم‌های هنروتجربه در نظر گرفته شده است، از ارایه تسهیلاتی همچون تخفیف خرید برای نوبت اول سایر فیلم‌ها و همچنین تخفیف‌های جدید برای ایام  نوروز نیز خبر داد.
محسن آزاد دل در عین حال تاکید کرد: یکی از تخفیف‌های همیشگی خرید بلیت از سامانه گیشه هفت برای تمامی خدمات، عدم دریافت ۴ درصد کارمزد آنلاین از مخاطب است. این درحالی است که خرید آنلاین کارمخاطب را ساده‌تر می‌کند و ما هیچ مبلغ اضافی‌تر بابت این خرید آنلاین از مخاطب دریافت نمی‌کنیم.
مدیر سامانه فروش آنلاین گیشه هفت در پایان گفت: گروه پشتیبان سامانه گیشه هفت برای ارائه خدمات با کیفیت ، از ۸ صبح تا ۱۲ شب در خدمت مشتریان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار