کد خبر: ۱۰۸۱۶

خبرنگار همچون دیده بان، صادق است

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرنگار نهضت از یزد، مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار، پیامی را به همین مناسبت صادر کرد:

۱۷ مرداد یادآور اراده مجاهدانه مردان و زنانی دانست که پرچم رسالت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته اند و می‌توانند  نقش مهمی در نمایاندن حقایق درست جامعه، تنویر افکار عمومی، ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی ایفا می‌کنند.

خبرنگاران، به عنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم در صف مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان عنود و حسود انقلاب اسلامی بوده و از طلایه داران جبهۀ بیداری و آگاهی بخشی و چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه اجتماع و فرهنگ مردم هستند و همیشه رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت داری تعریف می‌کنند.

خبرنگار، همچون دیده بان صادق در تلاش برای رصد اخبار سره از ناسره و اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخداد‌ها بر می‌آید و در این مسیر، از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد و تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهو آفرینی‌ها و فشار‌های خارجی قرار نمی‌گیرد.

هفدهم مرداد، فرصتی برای شناساندن حرفه خبرنگاری و نیز ارج نهادن به خبرنگاران متعهدی و متخصصی است که با مخابره درست تحولات و رویدادها، امیدآفرینی در جامعه اسلامی را افزایش می‌دهند.

در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار به آحاد جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نیز درگذشتگان این عرصه، از همت والا و خدمات خبرنگاران و تمام عوامل رسانه‌ای در انعکاس مطلوب اخبار حقیقی و امیدبخش در جامعه، تقدیر می‌نماییم.

مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار