کد خبر: ۱۶۴۳۹
اداره کل تبلیغات اسلامی همدان؛

نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات در شهرستان رزن برگزار شد

نشست جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور مسئولین هیئات مذهبی و جامع مداحان و سخنرانی دکتر حسینی یمین استاد حوزه و دانشگاه روز سه شنبه دوازدهم تیرماه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن برگزار شد.
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات در شهرستان رزن برگزار شدبه گزارش روابط عمومی  سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا ایمانی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات عامل اقتدار و پیشرفت کشور است.

 مسئول اداره تبلیغات اسلامی بیان کرد: مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات پیش رو، در واقع تکمیل کننده حضور مردم در حماسه تشییع و بدرقه شهدای خدمت خواهد بود.

 در این مراسم که به همّت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و با حضور مسئولین هیئات مذهبی و جامع مداحان برگزار گردید یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت گرامی داشته شد.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و حق شهروندان است گفت: بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعد از مشارکت در انتخابات، موضوع انتخاب فرد اصلح اهمیّت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه کرد.

حجت الاسلام ایمانی اظهار داشت:  مردم هر شخصی را انتخاب کنند رئیس جمهور ماست و هرکس به ایران قوی علاقمند است در انتخابات شرکت کند.

وی گفت: چشم دنیا به انتخابات جمهوری اسلامی ایران است و هرچه مشارکت بالاتر باشد ایران قوی تری خواهیم داشت،   که قطعاً تاثیرگذاری ایران اسلامی در معادلات جهانی بیشتر خواهد بود و شاهد نمایش اُبّهت نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا خواهیم بود و رئیس جمهور منتخب نیز با اقتدار بیشتری از حقوق ملّت بزرگ ایران و ملل آزاده دنیا بالاخص جبهه مقاومت دفاع خواهد نمود.

وی در پایان اهمیت مشارکت مردم در انتخابات را تبیین و شاخص‌های انتخاب فرد اصلح را بیان کرد: نهضت روشنگری،  نشست بصیرتی،  جهاد تبیین با محوریت انتخابات و انتخاب اصلح،  دعوت به حضور و مشارکت گسترده در انتخابات از مهم‌ترین محور‌های این نشست بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار