کد خبر: ۱۰۸۳۲

جلسه ستاد شئون فرهنگی با پیگیری موضوع کمیته فرهنگی ستاد اربعین برگزار شد

جلسه ستاد شئون فرهنگی با پیگیری موضوع کمیته فرهنگی ستاد اربعین با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی در مازندران برگزار شد
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

جلسه ستاد شئون فرهنگی با پیگیری موضوع کمیته فرهنگی ستاد اربعین در مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان که با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران و با موضوع کمیته فرهنگی ستاد اربعین در استانداری تشکیل شد ، سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تحرکات ضد دینی دشمنان ایران اسلامی حضور مردم مسلمان و معتقد کشور را در مراسم محرم چشمگیر خواند و خاطر نشان ساخت : دو هدف عمده در فعالیت های فرهنگی ستاد اربعین استان برنامه ریزی مباحث آموزشی کاروانهای مستقر در کشور عراق و فعالیت های ویژه مراسمات داخل استان در ایام اربعین است.

وی با تقدیر از زحمات همه دستگاههای فرهنگی و اجرایی فعال در موضوع عزاداریهای ماه محرم و صفر خواستار همکاری همه نهادها در هر چه با شکوهتر برگزار نمودن حماسه اربعین حسینی با پیگیری امور از سوی استانداری و فرمانداری‌ها شد.

حجت الاسلام شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این جلسه ، مهم ترین برنامه های این اداره کل را برنامه ریزی مراسم زیارت اربعین ، تهیه بسته های آموزشی و فرهنگی ویژه مواکب اربعینی ، اعزام مبلغ و مبلغه به مواکب و کانون های جمعیتی اربعین ، آموزش و اعزام راویان حماسه عاشورا در برنامه های اربعینی ،  همکاری در ایجاد پل ارتباطی بین زائران با کشور برای آگاهی از برنامه های فرهنگی و آموزشی مواکب در عراق ، برگزاری پویش محله اربعینی و برپایی مواکب ساحلی در اربعین خواند .

در این جلسه نمایندگانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات ، حج و زیارت ، سپاه کربلا، سازمان حج و زیارت ،ارشاد اسلامی ، صدا و سیمای استان و ... حضور داشتند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار