کد خبر: ۱۰۹۱
دکتر کیارش زندی:

استاد، شاگردی در دانشگاه سوره حرف اول را می‌زند

دکتر «کیارش زندی» هنرمند جوانی است که در حوزه انیماتور، کارتون و تصویرگری استخوان ، برنده بیش از ۳۰ جایزه معتبر شده است. زندی در حال حاضر استاد و عضو هیأت‌امنای دانشگاه سوره است.
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کیارش زندی بسیاری از جوان‌های این دانشگاه را با عرصه هنر آشنا کرده و زمینه فعالیت‌های هنری آن‌ها را نیز فراهم کرده است. زندی صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه طنز و کارتون «خط‌خطی» است که بعد از مجله گل‌آقا موردتوجه علاقه‌مندان طنز قرار گرفته است.

در این دوره، هنرپیشه‌هایی که جلوی دوربین سینما یا سریال‌های تلویزیونی ظاهر می‌شوند، بیشتر در یاد مخاطب می‌مانند، اما کیارش زندی با اینکه بازیگر نبوده است، وقتی در برنامه خندوانه شرکت کرد، به‌عنوان یکی از چهره‌های محبوب شناخته شد؛ به‌‌ویژه وقتی روایت حضورش در جشنواره بین‌المللی کاریکاتور در کشور آنکارا را برای مخاطبان تعریف کرد. 

زندی درباره آموزش و سطح علمی دانشگاه سوره می‌گوید: «این دانشگاه علاوه بر توان علمی از استادانی استفاده می‌کند که در تولید محتوا و به نمایش گذاشتن آن در رسانه ملی و بین‌المللی دستی بر آتش دارند. شاید بهتر است این‌طور بگوییم که دانشگاه بر پایه آموزش «اوستا شاگردی» هم اداره می‌شود.

بسیاری از دانشجویان در این دانشگاه توانسته‌اند پس از گذراندن دوره‌های آموزشی وارد عرصه کار شوند، در رشته تحصیلی خود بدرخشند و کار عملیاتی برای حضور مؤثر در جامعه داشته باشند؛ برای مثال طی سمپوزیومی سه‌روزه، نمایشگاهی از تولیدات استادان نیز به نمایش گذاشته شد.

نمونه‌هایی از   هنرهای تجسمی، سفال، نقاشی، انیمیشن و... در معرض نمایش قرار گرفت. برگزاری سمپوزیوم همراه با نمایشگاهی که آثار استادان  در آن  به منصه ظهور  گذاشته  شود، در همه جای دنیا نادر است؛ یعنی آموزش‌های تئوری که مصداق عملیاتی نیز توسط استاد مدرس تولیدشده باشد و این می‌تواند بهترین نکته برای تدریس مؤثر و حتی کارآفرینی باشد».

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار