کد خبر: ۱۵۳۸۵
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس مطرح کرد:

آزادی ۲ زندانی توسط روحانیون اعزامی اداره تبلیغات اسلامی فردوس

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت و تلاش روحانیون اعزامی استان قم، زمینه بازگشت ۲ زندانی جرایم غیرعمد به آغوش خانواده فراهم شد.
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدرضا مرادی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی فردوس با اعلام این خبر گفت: بدهی ۲ نفر از زندانیان مرد زندان این شهرستان که به دلیل عجز از پرداخت نفقه و بدهی مالی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در زندان تحمل حبس می‌نموند توسط روحانیون اعزامی از ستاد مناسبت‌های مذهبی استان قم پرداخت شد و این زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی فردوس خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) مراسمی در اندرزگاه مردان و نسوان زندان فردوس با سخنرانی حجج اسلام حقی پور و حسنی اعزامی از ستاد بزرگداشت فاطمیه استان قم برگزار شد که با عنایت آن امام همام زمینه بازگشت ۲ زندانی جرایم غیرعمد به آغوش خانواده فراهم شد.

حمید کامل برون رئیس اداره زندان فردوس با قدردانی از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در اعزام روحانیون به زندان و انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی گفت: در این مراسم علاوه بر مراسم عزاداری، کرامات و سیره رفتاری امام صادق (ع) نیز بیان شد و حال معنوی خاصی به این محفل بخشید.

ارسال نظر