کد خبر: ۱۱۲۹
با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی انجام شد

اعزام ۱۳۰ طلبه به مراکز درمانی

مدیر کل تبلیغات اسللامی استان مرکزی گفت: با هدف همکاری با کادر درمان و ارایه خدمت به خانواده‌های آسیب دیده کرونا، ۱۳۰ طلبه به مراکز درمانی اعزام شدند.
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: با هدف کمک به کادر بهداشت و درمان و جلوگیری از شیوع کرونا،۱۳۰ طلبه خانم و آقا در بیمارستان‌های این استان فعالیت خود را آغاز کردند.
حجت‌الاسلام عباسی ادامه داد: حضور طلاب جهادی در بیمارستان‌ها در راستای کمک به کادر درمان در قالب طرح «همیار بیمار» با مشارکت بسیج طلاب و همکاری هلال احمر و ستاد بحران نهاد‌های حوزوی برگزار شد، این در حالی است که روحانیون اعزامی به بیمارستان‌های استان مرکزی در زمینه «تزریق واکسن و سرم» و «کمک‌های اولیه» آموزش دیده اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: ۳۶ گروه جهادی نیز در راستای محرومیت‌زدایی سازماندهی شده است که عمده فعالیت این گروه‌ها در زمینه جمع‌آوری و تهیه بسته‌های معیشتی است و تاکنون به همت این گروه‌ها، بیش از ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی میان خانواده‌های نیازمند این استان توزیع شده است.
حجت‌الاسلام عباسی عنوان کرد: همچنین ۶۵ طلبه در زمینه تغسیل و تدفین اموات کرونایی در سطح استان خدمت می‌کنند و به شهرستان‌های فراهان، خمین، کمیجان و سایر شهرستان‌هایی که تعداد طلبه‌ها محدود است، اعزام می‌شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: از اوایل شیوع بیماری کرونا تاکنون،۷ کارگاه تخصصی تولید ماسک در سطح استان مرکزی راه اندازی و بیش از ۱۵۰ هزار ماسک به صورت رایگان در مناطق محروم این استان توزیع شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار