کد خبر: ۱۱۳۴۱

نمایشگاه «مهر و ماه» امروز در اردبیل افتتاح می‌شود

راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل از حضور اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در اولین نمایشگاه حجاب و عفاف در اردبیل خبر داد و گفت: نمایشگاه «مهر و ماه» امروز در اردبیل افتتاح می‌شود.
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد صادق قاسمی در مصاحبه‌ای به اهداف برگزاری اولین نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان «مهر و ماه» در اردبیل اشاره و اظهار کرد: در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و مقابله با جنگ نرم دشمن فعالیت‌های فرهنگی در قالب نمایشگاه حجاب و عفاف امروز چهارم مهر ماه در اردبیل افتتاح می‌شود و تا هفتم مهر ماه برای بازدید عموم دایر می‌باشد.

وی افزود: در امر حجاب و عفاف و امور فرهنگی و اخلاقی اگر ما کوتاهی کنیم و اطلاع رسانی درست و صحیح به خصوص نسبت به جوانان انجام ندهیم و حساسیت لازم در زمینه حجاب و عفاف نداشته باشیم، روز به روز تهاجم فرهنگی بر جوانان ما سایه می‌افکند و شاهد مشکلات و معضلات اجتماعی به خصوص بی حجابی در جامعه خواهیم بود.

نمایشگاه «مهر و ماه» امروز در اردبیل افتتاح می شود

راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل خاطر نشان کرد: اكثر جوانان آشنايي و آگاهي كافي از فرهنگ غني اسلامي و اهميت حجاب در دين مبني اسلام را ندارند و اين وظيفه ماست كه جامعه را نسبت به فرهنگ اصيل اسلام آگاه و آشنا كنيم، به همين دليل برگزاري چنين نمايشگاهي براي ما حائز اهميت است.

حجت الاسلام قاسمی از حضور اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با 3 غرفه فرهنگی و محتوایی خبر داد و افزود: نمايشگاه «مهر و ماه» با بیش از 100 غرفه در بخش ديداري شامل تاريخچه حجاب و مباحث مربوط به اهميت حجاب به صورت تابلو و نوشتاري و نرم افزاري در بخش دوم فروشگاه محصولات فرهنگي و ملزومات و البسه عفاف و حجاب و بخش سوم هم به صورت کافه گفتگو و جلسات كارگاهي و پرسش و پاسخ و رفع شبهات برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه نمایشگاه «مهر و ماه» با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی ففقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها و نیز گروه های جهادی و تشکل های مردمی و اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در محل سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی اردبیل واقع در ضلع جنوبی مجموعه فرهنگی و تفریحی شورابیل اردبیل برگزار می شود. 

گفتنی است، نمایشگاه «مهر و ماه» از تاریخ چهارم تا هفتم مهر ماه 1402 از ساعت 10 تا 12 قبل از ظهر و 16 تا 22 بعد از ظهر در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برای بازدید عموم دایر می باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار