کد خبر: ۱۱۵۴۴

حجت الاسلام محمد فیضی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه شد

با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حجت الاسلام محمد فیضی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی ارومیه منصوب و از زحمات ۲ ساله حجت الاسلام حسن محمدی در این مسئولیت قدردانی شد.
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

به گزارش نهضت از ارومیه، حجت الاسلام محمد فیضی امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه که در مسجد حاجی خان این شهر برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص اولویت اول تبلیغ برای مراکز حوزوی، اظهار داشت:  در کنار کارهای روتین تبلیغات اسلامی لازم است رسالت و نقش تبلیغات اسلامی به مردم تبیین شود، چرا که بسیاری هنوز به  رسالت تبلیغات اسلامی آگاهی کافی ندارند

وی افزود: تبلیغات اسلامی فقط اداره رسیدگی به اعزام روحانیون و هیئات مذهبی نیست و باید به سمت ترویج گفتمان اقنلاب اسلامی که تمدن اسلامی را به وجود می اورد و زمینه ساز ظهور است قدم برداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه تصریح کرد: برای حرکت در مسیر انقلاب و جریان سازی دینی و مذهبی باید از کارهای جزیره‌ای خودداری کنیم و با همه مجموعه ها و ادارات همکاری و همراهی لازم را انجام بدهیم که لازمه کار فرهنگی همین است.

وی گفت: برای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی لازم باید صورت بگیرد و در این راستا نیازمند همکاری دفتر امام جمعه، کانون های مساجد، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران و دیگر مجموعه های تربیتی و فرهنگی هستیم.

در پایان این جلسه با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حجت الاسلام محمد فیضی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی ارومیه منصوب و از زحمات دو ساله حجت الاسلام حسن محمدی در این مسئولیت قدردانی شد.

حجت الاسلام محمدی دو سال در این مسئولیت بود و حجت الاسلام فیضی نیز پیش از این مسئول اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب بود.

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار