کد خبر: ۱۱۶۷۱
رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی:

حرکت هیئت های مذهبی به سمت هیئت های فرامناسکی باشد

جلسه هم اندیشی مسئولان هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی تبلیغی یزد با رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی جناب حجت الاسلام والمسلمین مجید باباخانی برگزار شد.
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام باباخانی در این جلسه گفت: هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی تبلیغی می بایست برای تربیت مخاطبان خود به ویژه نسل جوان و نوجوان به صورت هفتگی برنامه ریزی کنند. 

وی ادامه داد: در دنیای امروز نوع ارتباط با جوانان و نوجوانان برای تربیت آنها تغییر کرده است و علاوه بر خطابه، باید از روش های دیگر مثل هنر و رسانه استفاده کرد.

رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی به مفهوم "هیئت فرا مناسکی" اشاره کرد و افزود: هیئت فرامناسکی، هیئتی است که مراسم هیئت، پایان کار برای مسئولان هیئت و مخاطب آن نیست بلکه آغازی برای ارتباط بیشتر و بهتر در برنامه های مختلف فرهنگی - تربیتی است.

این مقام مسئول با اشاره به دوره توانمندسازی ماه افزود: هدف از این دوره، ارتقاء آموزشی و توانمند سازی هیئات مذهبی و تشکل های دینی در بخش های مدیران، رسانه، نوجوان و بانوان آن مجموعه می باشد.

وی در پایان اجرای عملیات های متنوع در سطح استان ها را شناسایی ظرفیت های مختلف آن استان در جهت رفع مشکلات مادی و معنوی مردم دانست.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، تعدادی از مسئولان هیئات مذهبی و تشکل های دینی انتقادات و پیشنهادت خود را مطرح کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار