کد خبر: ۱۱۷۲۲

تجمع مردم اردبیل در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم اردبیل با تجمع در مصلی اردبیل جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در پی حملات جنایتکارانه و وحشتناک رژیم غاصب صهیونیست به بیمارستان المعمدانی غزه، تجمع اعتراضی در محکومیت جنایات اسرائیل و حامیانش در مصلی اردبیل برگزار شد.

در این تجمع خودجوش مردمی که با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، کارکنان این اداره کل، روحانیون، مداحان و شعرای آئینی، هیئت های مذهبی، تشکل های دینی  و جمعی از مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم دارالارشاد اردبیل برگزار شد حاضران با سردادن شعارهایی حمایت از مردم مظلوم فلسطين و انزجار خود را از صهیونیسم و آمریکا ابراز کردند.

تجمع مردم اردبیل در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

در پایان این تجمع بیانیه ای قرائت شد و مردم با شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را به شدت محکوم کردند.

تجمع مردم اردبیل در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

در بخشی از این بیانیه آمده است:

ما مردم حسینی و ولایتمدار دارالارشاد اردبیل ضمن محکومیت این حمله وحشیانه اعلام می کنیم کخ  این جنایت، چهره واقعی رژیم صهیونیست و حامی شیطانش را نشان داد و ما همگان انزجار خود از این اقدامات شنیع اسرائیل و آمریکا و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را ابراز می داریم و و از مجامع بین المللی خواستار اقدام سریع درراستای اتمام این جنایات هستیم.

تجمع مردم اردبیل در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

ارسال نظر