کد خبر: ۱۱۷۶۱
بنیاد هدایت| در گفتگو با حجت‌الاسلام امید محلاتی مطرح شد

حسینیه هدایت؛ پله‌ای برای نزدیک شدن به قله پیشرفت در جهاد تبیین

معاون راهبری بنیاد هدایت گفت: «حسینیه هدایت» مرکز رسانه‌ای پاسخگویی به کنشگران عرصه جهاد و محلی برای آموزش امامان محله در جهاد تبیین است.
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

حسینیه هدایت پله ای برای نزدیک شدن به قله ی پیشرفتبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت گفت: حسینیه هدایت در واقع  تبیین‌گر واژگان و مفاهیم اساسی گفتمان انقلاب اسلامی است که امام خميني (ره) و مقام معظم رهبری پرچمدار نظریه‌پردازی و واژه‌سازی این گفتمان هستند. حسینیه هدایت در اولین بسته تبیینی خود با عنوان «به قله نزدیکیم» میزبان اندیشمندان انقلاب اسلامی جهت تبیین موضوعات پیشرفت است.

معاون راهبری بنیاد هدایت در خصوص اینکه حسینیه هدایت به شکل يك سری جلسات درباره مباحث گفتمانی و تبیینی برگزار می‌شود نيز گفت: در مرحله اول مخاطبان این جلسات امامان محله‌ها هستند، این جلسات محلی است برای مباحث اندیشه‌ای و گفتمانی که قرار است به میدان عملی برسد.

وی درباره‌ جزئیات این طرح هم چنین گفت: در عملیات «به قله نزدیکیم» تعداد زیادی از سخنران‌های طراز به صورت مستمر دعوت می‌شوند که تا دو ماه آینده این برنامه‌ها ادامه دارد. برنامه‌ حسینیه هدایت به این صورت است که در ابتدا تعدادی جلسه برگزار می‌شود تا اصل موضوع ادبیات پیشرفت و چارچوب طرح مشخص شود. مباحث گفتمانی طرح بحث شده و به صورت محصولات مورد نیاز امامان محله در می‌آید؛ در ابتدا جلسات به شکل یک طرفه از طریق پخش زنده ارائه می‌شود و در ادامه به شکل جلسات پرسش و پاسخ در می‌آید. در حال حاضر هم جلسات به صورت مستمر در حال برگزاری است و از طریق پخش زنده در کانال‌های مجازی بنیادهدایت در اختیار امامان محلات قرار می‌گیرد.

گفتنی است روز یکشنبه ۲۳ مهر از حسینیه هدایت در رزمایش «به قله نزدیکیم» در نمایشگاه مسجد جامعه‌پردازِ مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

ارسال نظر