کد خبر: ۱۶۷۳۹
کرمان| شعار بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی؛

«کرمان؛ حسین‌آباد ایران»

بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با شعار «کرمان؛ حسین‌آباد ایران» در پایتخت مقاومت برگزار می‌شود.
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

«کرمان؛ حسین‌آباد ایران»به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دبیر بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی گفت: میهمانانی از ۱۲ کشور اعم از کشور‌های اسلامی، اروپایی و آفریقایی در این اجلاسیه در کرمان حضور خواهند داشت.

عرفان خداپرست، در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان بر لزوم استفاده از ظرفیت مردمی در این اجلاس تاکید کرد و گفت: شرایط باید برای حضور مردم در برنامه‌های این رویداد فراهم شود.

حجه الاسلام شهابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: کار برای امام حسین علیه السلام، کار دلی و مردمی است، توجه به مردمی بودن در اجلاسیه پیرغلامان مهم است و باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود. برای روایت این رویداد، حتما باید جریان مردمی دخیل شود و خرده روایت‌ها توسط عموم مردم رقم بخورد.

علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان هم با این توضیح که شعار اجلاس ریشه در باور عامه این خطه دارد؛ از ورود میهمانان در روز ۹ مردادماه به استان خبر داد و افزود: اولین برنامه، زیارت مزار حاج قاسم و شهدای کرمان است و پس از آن آئین افتتاحیه در گلزار شهدا انجام‌می شود.

ارسال نظر