کد خبر: ۱۱۷۷۰
با حکمی از سوی رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی کشور ؛

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی دبیرمجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی و جهادی کشور شد

حجت الاسلام و المسلمین مجید باباخانی رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی کشور در حکمی حجت الاسلام علی اصغر ولایتی را به عنوان دبیر مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی و جهادی کشور منصوب کرد.
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت ؛ حجت الاسلام و المسلمین مجید باباخانی رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی کشور در حکمی حجت الاسلام علی اصغر ولایتی را به عنوان دبیر مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی و جهادی کشور منصوب کرد.

در بخشی از این حکم انتصاب آمده است اکنون که در دومین گام انقلاب اسلامی و ذیل راهبرد جامعه پردازی به فضل و عنایت الهی ،دومین دوره مجمع عالی کانون های فرهنگی ، تبلیغی و جهادی کشور بعنوان نهاد اجتماعی واسط میان نهادهای حاکمیتی،دولتی،حوزوی و دانشگاهی با کانون های فرهنگی و جهادی آغاز به کار کرده است .

باتوجه رای روسای مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی جهادی کشور ، جنابعالی بعنوان دبیر مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی جهادی کشور منصوب می شوید.
گفتی است حجت الاسلام علی اصغر ولایتی بیست سال سابقه فعالیت فرهنگی و اجتماعی دارد و پیش از این رئیس مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی و جهادی استان زنجان بود.

گفتنی است، مجمع عالی کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور شامل ۴ هزار کانون فعال شهرستانی، استانی و ملی است، که اعضای این کانون‌ها بیش از هزاران نفر از فعالان مردمی، نخبگان و جوانان موفق در کشور هستند که با مجوز، حمایت و نظارت مجمع عالی کانون های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور فعالیت می‌کنند.
از جمله کانون‌های موفق و اثرگذار این مجمع، کانون های شاخص ملی و بین‌المللی هستند که در عرصه‌های علمی، فرهنگی، تبلیغی، تربیتی و رسانه‌ای فعال بوده و در عرصه‌های وسیع‌تری ذیل سازمان هیئت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند.
شایان‌ذکر است این کانون‌ها با نقش‌آفرینی مردمی و جامعه نخبگانی برای تحقق اهداف عالی گام دوم انقلاب موفق بوده و برای تبیین حقایق و ارزش‌های انسانی و اسلامی تلاش می‌کنند و در خدمت مردم هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار