کد خبر: ۱۱۷۸۹
۲۹ مهر| حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در جمع مدیران کل این سازمان:

لحاظِ زیستِ جهانی و امروزی و زبان متناسبِ آن، در سخن گفتنِ با جوان و نوجوان، ضرورتِ تبیین است/ خیزش‌هایی مثلِ پویش «حریفت منم» پیام مهمی در نبرد افکار عمومی برای صهیونیست‌ها دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع مدیران‌کل این سازمان از همراهی بیش از ۶ میلیون نفر در پویش «حریفت منم» خبر داد.
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمَّد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع مدیران کل این سازمان گفت: باید با زبان موثر و مثمر امروزی نبرد و مصاف امروز را روایت کرد. برای مثال، در روزهای اخیر پویشی با عنوان «حریفت منم» با شعار «من عاشق مبارزه با اسراییل هستم» راه افتاد که تا این لحظه بیش از ۶ میلیون نفر در این پویش ثبت نام کردند؛ این مسئله که در ایران ۶ میلیون نفر عاشق مبارزه با اسرائیل هستند، در جنگ شناختی پیام مهمی برای صهیونیست‌ها دارد کما این‌که حرف مهمی برای جوانان بسیاری از کشورهای منطقه و حتی دنیا دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: اگر خوبی‌های مردم ایران خصوصاً توسط خودِ مردم روایت نشود و به خودشان انعکاس نیابد، فضای عملیات روانی-رسانه‌ای، با تحریفِ هنرمندانه و هزینه‌ی بسیار در ارائه‌ی تصویر غیرواقعی و مخدوش از این مردم بزرگ، دلِ مردم و خصوصاً جوان و نوجوانِ ایرانی را می‌لرزاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ادامه داد: ما این را از امام بزرگوار و عزیز فرا گرفته‌ایم در عین محکم ایستادن روی مبانی توحیدی و رویه‌های مبارزاتی با ظلم استکباری و صهیونیستی، باید نبض تحولاتِ زمانه را در دست داشت و برای زمان و مکان در فهم و طراحی نقش جدی قائل بود. مشکل امروز ما کمبود رزمنده نیست؛ مشکل، سیاست‌گذاری غیردقیق و مواجه نادرست رسانه‌ایِ ما با اتفاقات و روایتِ کم‌اثر و چه بسا نادرست از وقایع است. بخش معتنابهی از جوانان امروز با زبانی که آن‌را زبان جهانی می‌دانند همراه هستند. لذا جریان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و تبیینی باید شیوه‌ی خود در مواجهه با جوان و نوجوان را بازخوانی کند.

ارسال نظر