کد خبر: ۱۱۸۹
کارگاه آموزش طنزنویسی به دوران اوج بازگشت

«مکتب‌خانه طنز» به ۱۰۰ رسید

جلسات مکتب‌خانه طنز که به آموزش شگرد‌ها و تکنیک‌های طنزنویسی اختصاص داشت، دوباره به روز‌های اوجش بازگشته است و به صدمین جلسه خود رسید.
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، جلسات مکتب‌خانه طنز که به آموزش شگرد‌ها و تکنیک‌های طنزنویسی اختصاص داشت دوباره به روز‌های اوجش بازگشته است و به صدمین جلسه خود رسید.
مکتب‌خانه طنز در دفتر طنز حوزه هنری کار خود را در تیرماه سال ۱۳۹۳ زیر نظر رضا ساکی شروع کرده و در این سال‌ها طنز نویسان بسیاری به جامعه طنز کشور معرفی شدند.
این کارگاه آموزشی که تا قبل از کرونا به صورت حضوری برگزار می‌شد چند وقتی است با همکاری پایگاه خبری گلونی به صورت مجازی و آنلاین در بستر وبینار‌های اسکای‌روم به نشانی www.golvani.ir/live برقرار است.
رضا ساکی در این کارگاه، شگرد‌ها و تکنیک‌های طنزنویسی را آموزش می‌دهد و با علاقه‌مندان به حوزه طنز به مرور داستان‌ها، مجلات و کتاب‌های طنز می‌پردازد.
در این کارگاه طنزنویسی، طنزپردازان بسیاری مانند ناصر فیض، شهرام شکیبا، اسماعیل امینی، جلال سمیعی، حامد اسحاقی و …نیز به عنوان کارشناس مهمان حضور داشتند.
دفتر طنز حوزه هنری که آموزش طنز و کمدی را یکی از اهداف جدی خود می‌داند در کنار مکتب‌خانه طنز جلساتی دیگری مانند شب شعر «در حلقه رندان»، جلسه نقد و بررسی آثار طنز «دگرخند»، جلسات نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده» و… را برگزار می‌کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار