کد خبر: ۱۱۹۶۹

وحدت کشورهای مسلمانان در تحقق نابودی کامل استکبار به شدت کارساز خواهد بود

دکتر صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با جمعی از روحانیون جامعه روحانیت مبارز یزد دیدار و گفتگو کرد.
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، دکتر صفار هرندی در این دیدار با اشاره به روز ۱۳ آبان سال ۵۷ که منجر به شهادت دو دانش آموز گردید؛ افزود: این روز یادآور استکبارستیزی مردم ایران به خصوص قشر جوان و نوجوان علیه شیاطین عالم بخصوص آمریکا می‌باشد.

وی با اشاره به وحدت مسلمین در حوادث اخیر فلسطین گفت: اگر حمایت آمریکا از رژیم غاصب اسراییل نباشد این اشغالگر حتی یک روز هم نمی‌تواند دوام بیاورد و گروه کوچک حماس با ایثار و ایمان و شجاعت خود به تمام جهان ثابت کرد که چقدر این رژیم ضعیف است..

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اتفاقات اخیر فلسطین باعث از بین رفتن جایگاه آمریکا در کشور‌های عربی شده است، زیرا آمریکایی نشان دادند که برای پیشبرد اهدافشان تمام قوانین انسانی را زیر پا می‌گذارند، اما جای تعجب دارد هنوز عده‌ای در ایران به دنبال دوستی با آمریکا هستند!

دکتر صفار هرندی در پایان به افول آمریکا اشاره و تصریح کرد: وعده‌های الهی تخلف ناپذیر است و یکی از آن وعده ها، از بین رفتن استکبار در عالم می‌باشد و وحدت کشور‌های مسلمانان در تحقق این وعده الهی به شدت کارساز و تاثیرگذار خواهد بود.

در ادامه، بعضی از روحانیون، سوالات خود را پیرامون تحولات داخلی و خارجی مطرح کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار