کد خبر: ۱۲۰۰۷

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از دارالقرآن روستای علی‌آباد دلوار

حجت‌الاسلام قادری در حاشیه پنجمین دوره جام حافظان استان که در روستای علی‌آباد دلوار برگزار شد، از ساختمان دارالقرآن شهید برهمندپور این روستا بازدید کرد.
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قادری ۱۵ آبان ۱۴۰۲ به همراه حجت‌الاسلام عباس فریدونی امام جمعه، عبدالرضا عالی‌پور بخشدار و دیگر مسئولین بخش دلوار، از دارالقرآن شهید برهمندپور روستای علی آباد بازدید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دیدار با خانواده شهید محمد برهمندپور جهت داشتن نیت خیر و باقیات صالحات و استفاده عموم مردم این منطقه از برکات دارالقرآن، از تلاش‌های خواهر شهید برهمندپور به منظور اداره این مجموعه قرآنی تقدیر کرد.

امام جمعه دلوار ضمن تقدیر از خانواده شهید و مسئولین روستا، روستای علی‌آباد را سنبل بخش دلوار عنوان دانست و افزود: این روستا از حیث اتحاد و همبستگی مردمی در گرامیداشت آئین‌های مذهبی کم‌نظیر بوده بطوری‌که در تمامی مناسبت‌های مذهبی و ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه و پاسداشت آئین‌های ملی مذهبی فعال بوده و مصداق بارز آن همت در احداث ساختمان دارالقرآن بنام شهید برهمند پور بوده که از سال ۹۵ تاکنون احداث و مشغول به فعالیت است.

حجت‌الاسلام فریدونی افزود: نهاد‌های فرهنگی مانند سازمان تبلیغات اسلامی به منظور تجهیز این ساختمان سعی و تلاش داشته تا هرچه سریعتر این مرکز با آمادگی بیشتر فعالیت‌های خود را ادامه دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز ضمن استقبال از پیشنهاد امام جمعه دلوار و دیگر مسئولین این بخش، ضمن استماع گزارشی از فعالیت‌های این مرکز قرآنی ثبت فعالیت‌های این مرکز را مهم دانست و گفت: به همت فرماندار تنگستان امسال بیشترین اعتبار فرهنگی و قرآنی را در بین شهرستان‌های استان، به شهرستان اختصاص داد که جا دارد از ایشان در دغدغه‌مندی فعالیت‌های مذهبی و قرآنی تقدیر کنیم و تجهیزاتی به این مرکز قرآنی اختصاص خواهد یافت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار