کد خبر: ۱۲۱۰
راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد

راهیابی۶۳ امام محله و روستایی به مرحله استانی «مهرواره اوج»

حجت الاسلام حسینعلی رحمتی گفت: ۱۸ کمیته برای انتخاب طرح‌های «مهرواره اوج» خراسان رضوی تشکیل شد و ۶۳ نفر از امامان روستا و امامان محله فعال انتخاب و به مرحله استانی این مهرواره راه پیدا کردند.
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام «حسینعلی رحمتی» راهیار بنیاد هدایت در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  با بیان اینکه ۱۸ کمیته برای انتخاب طرح‌های مهرواره اوج این استان تشکیل شده است گفت: بعد از تشکیل این کمیته‌ها ، ۶۳ نفر از امامان روستا و امان محله فعال انتخاب و به مرحله استانی  «مهرواره اوج» راه پیدا کردند.
وی افزود: کمیته انتخاب و همچنین هیئت داوران در مرکزاستان راه اندازی شد که در همین راستا، ۴۳ نفرازمنتخبین شهرستان‌ها حاضر به همکاری با هیئت مذکور شدند و از بین این افراد ۶ نفر به‌عنوان برترین‌های مرحله استانی به بنیاد هدایت کشور معرفی شدند.
راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون به‌عنوان گام هشتم مهرواره اوج، نشست تجلیل از امامان برترکشوری درهتل ولایت مشهد به همراه خانواده به مدت ۳روز در حال برگزاری است که از استان خراسان رضوی ۸ خانواده در این نشست شرکت کرده‌اند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار