کد خبر: ۱۲۲۷

نمای سیستان و بلوچستان در نمایشگاه نقاشی «نقش نیمروز»

نمایشگاه آبرنگ «نقش نیمروز» تا نهم اسفندماه در حوزه هنری برقرار است.
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ طبیعت، معماری و آثار رو به نابودی سیستان و بلوچستان اصلی‌ترین دغدغه استاد علی پیران است. همین دغدغه علی پیران باعث شد با نگاهی نو به مشکلات و کاستی‌هایی که در استان پهناور سیستان وبلوچستان وجود دارد نمایش نقاشی آبرنگ نقش نیمروز را در حوزه هنری برگزار کند.

علی پیران سیستانی «خوشنویس و نقاش» در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آبرنگ «نقش نیمروز» گفت: نمایشگاه حاضر محصول تلاش ۳ ساله در عرصه نقاشی آبرنگ است. آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه از طبیعت، معماری و آثاری که در سیستان در شرف نابودی هستند، با تکنیک آبرنگ به تصویر کشیده شده‌اند. قالب این آثار عطش و خشک‌سالی سیستان را نشان می‌دهند. درواقع من در نمایشگاه آبرنگ «نقش نیمروز» دیروز سیستان و امروز این استان را به تصویر کشیدم تا به‌گونه‌ای رسالتم را نسبت به زادگاهم انجام دهم و بگویم استان سیستان که درگذشته آباد بود امروز به دلیل مطالبه حق آبه اش وضعیت خوبی ندارد.

نمایشگاه آبرنگ «نقش نیمروز» تا نهم اسفندماه در حوزه هنری برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ساعت ۱۸ روز‌های شنبه تا چهارشنبه به گالری شماره یک‌خانه عکاسان واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار