کد خبر: ۱۲۳۲۰

برگزیدگان دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها معرفی شدند

برگزیدگان دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در اهواز معرفی شدند.
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

برگزیدگان دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها معرفی شدندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیین اختتامیه دومین سوگواره «پایتخت موکب‌ها» با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، هنرمندان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم در سالن همایش‌های گیت بوستان اهواز برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

در این آئین از ٢٠ برگزیده در پنج بخش پوستر، مستند، عکس حرفه‌ای، عکس موبایلی، نماهنگ و کلیپ تجلیل شد.

در بخش پوستر نعیمه فاضلی از تهران مقام نخست، کوثر الاسوند از اهواز مقام دوم، فاطمه طیوب از تهران مقام سوم و مریم دباغ‌زاده دزفولی از اهواز عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کرد.

در بخش عکس حرفه‌ای، احمد بلباسی از تهران رتبه نخست، علی اصغر یوسفی از اراک رتبه دوم و محمد وحدتی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

 در بخش عکس همچنین محمد رضایی از ساری شایسته تقدیر معرفی شد، تقدیر ویژه بخش خوزستان نیز از علی معرف صورت گرفت و لیث احمد هادی الموسوی از عراق برگزیده بخش بین‌الملل سوگواره شد.

در بخش عکس موبایلی نیز محمدهادی خسروی از شیراز مقام نخست، امیر قیومی از لارستان مقام دوم و حامد خلیلی از ورامین مقام سوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش مستند این سوگواره احمد احمدپور از خرم آباد عنوان نخست را کسب کرد و مسعود دهنوی از تهران موفق به کسب دیپلم افتخار سوگواره شد، دیپلم افتخار بخش خوزستان هم به علی شهابی‌نژاد از آبادان رسید و اثر سجاد دهنوی از نیشابور عنوان شایسته تقدیر بخش خوزستان را کسب کرد.

در بخش نماهنگ و کلیپ اثر رضا ابراهیم الفضلی از آمریکا عنوان نخست را کسب کرد، همچنین میلاد طرفی از اهواز مقام دوم و مهدی نجفی از سمنان مقام سوم را ازآن خود کردند.

ارسال نظر