کد خبر: ۱۲۳۷۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار:

هیئت های مذهبی الگوهای برتر را معرفی کنند

حجت الاسلام جمادیان عنوان کرد: هیئت‌های مذهبی موظف هستند تا الگو‌های برتر را شناسایی و معرفی کنند.
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعدالله جمادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، در گفتگویی درباره ارائه الگو‌های شاخص برای جوانان اظهار داشت: هیات مذهبی هر شهرستان موظف هستند علاوه بر پرداختن به مناسبت مذهبی با برنامه ریزی هدفمند، الگو‌های شاخص و برتر را شناسایی و جوان در راستای این الگو‌های شاخص برای سبک زندگی خود ترغیب بنمایند.

حجت الاسلام جمادیان عنوان کرد: یکی از فضا‌هایی که هویت نوجوان امروزی در آن شکل می‌گیرد فضای مجازی است، زیرا امروزه نوجوانان غیرازهویت واقعی‌شان یک هویت مجازی هم دارند که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد و با اختیار خود می‌توانند آن را تغییر دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی، تصریح کرد: مهمترین مسئله‌ای که امروز در حوزه نوجوانان و جوانان با آن مواجه هستیم معضل بزرگ فضای مجازی است؛ فضای مسموم و و موهومی که با یک دنیا آسیب، زمینه سقوط و انحطاط جوان ما را فراهم می‌کند.

جمادیان در ادامه پیوند مدرسه و خانه را برای فراهم کردن بستر موفقیت جوان امروز ضروری دانست و ابراز داشت: بی شک اگر مدرسه و خانه همگام با هم پیش بروند زمینه شکوفایی نسل امروز فراهم می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار