کد خبر: ۱۲۴۳۴
انتشارات امیر کبیر | سه اثر از روسیه تا تا ایران در بازار نشر

امیرکبیر با سه اثر در بازار تجدید چاپی‌ها

انتشارات امیر کبیر با سه اثر «زندگی بتهوون»، «اتاق شماره ۶» و «جمهوری رضا خانی» تجدید چاپ شده اند و در بازار نشر حضور پیدا کرده است.
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، انتشارات امیرکبیر۳ اثر از جمله «اتاق شماره ۶»، «جهوری رضا خانی» و «زندگی بتهوون» را تجدید چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

امیرکبیر با سه اثر در بازار تجدید چاپی‌ها«زندگی بتهوون» که به چاپ چهاردهم رسیده است راوی زوایای پنهان زندگی خصوصی نابغه موسیقی جهان است. هنرمندی که ناشنوا بود و در این حال بزرگترین قطعات تاریخ موسیقی کلاسیک و رمانتیک را آفرید. بتهوون هنرمند رنج عظیم است. رومن رولان در این کتاب زندگی مردی را بیان میکند که همواره رنج برده است. از کودکی فقیرانه‌اش تا بیماری طولانی‌ای که او را به پای مرگ کشاند. این کتاب در ۱۶۰ صفحه و به ترجمه محمود تفضلی تنظیم شده است.

امیرکبیر با سه اثر در بازار تجدید چاپی‌ها«جمهوری رضاخانی» اثری دیگر است که غلامرضا نظری از سربازی تا پادشاهی و تلاش‌های به‌اصطلاح جمهوری خواهی رضا خان را به رشته تحریر درآورده است.، علت شکست جمهوری و نقش سید حسن مدرس و اقلیت مجلس پنجم، از بخش های مختلف این کتاب است. کتاب حاضر جستاری است دربارۀ رخدادهای سال‌های ۱۲۹۹ خورشیدی تا رسیدن رضاشاه به پادشاهی و به چاپ دوم رسیده است.

امیرکبیر با سه اثر در بازار تجدید چاپی‌هاهمچنین «اتاق شماره ۶» اثر داستان نویس معروف روس آنتوان چخوف است که به چاپ نهم رسیده است. داستان حول درگیری‌های فلسفی و اجتماعی می‌چرخد، در یک آسایشگاه روانی شهری اتفاق می‌افتد و به بررسی تعاملات بین یک پزشک و اعضای شهرش می‌پردازد. برای مردم شهر، این که دکتر زمان زیادی را در بخش روانی سپری می‌کرد، بسیار حیرت‌انگیز بود. در نتیجه، شایعاتی پخش شد که ثبات روانی راگین را زیر سوال می‌برد، و اینکه آیا او شایسته ادامه کار دکتر شهر بود یا خیر؟ راگین با یک جنگ درونی درگیر است، نبردی بر سر اینکه آیا زندگی او ارزشی دارد یا خیر. او در بیمارستان طوری رفتار می‌کند که گویی اقدامات او به عنوان یک پزشک تأثیری بر زندگی دیگران ندارد و مرگ را نتیجه هر موقعیت پزشکی می‌داند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار