کد خبر: ۱۲۵۱۴
رئیس بنیاد بهشت:

بزرگترین سرمایه بنیاد ملی نوجوانان خدمت به مردم است

ماندانا جلالی گفت: بزرگترین سرمایه بیناد ملی نوجوان این است که در خدمت نوجوانان باشد تا روایت‌ها تولید شود و به گوش مردم برسد.
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ماندانا  جلالی، رئیس بنیاد بهشت پیش از ظهر سه شنبه در اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت که با حضور جوانان و نوجوانان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: کردستان سرزمین رشادت و مجاهدت‌های خاموش است و بیشترین  بانوان شهید را دارد.

وی افزود: بزرگترین ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است و روایت آنچه که به گوش مردم ما باید برسد و نوجوانان در این مهم نقش مهمی دارند.

جلالی گفت: بزرگترین سرمایه بیناد ملی نوجوان این است که در خدمت نوجوانان باشد تا روایت‌ها تولید شود و به گوش مردم برسد.

وی اعلام کرد: بخشی از نوجوانان مستقیم با بنیاد ارتباط و دارند و بخش اعظم دیگر نیز از طریق تشکل‌های مختلف است که ارتباط دارند.

رئیس بنیاد بهشت تاکید کرد: خانواده بنیاد ملی نوجوانان یک بازوی کمکی بسیار جدی برای فعال سازی قشر نوجوان به نام بهشت دارد.

وی افزود: «بهشت» بستری برای هم افزایی شبکه تربیت اسلامی دختران است.

وی به نقش تشکل‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: تشکل هر جمع مومنانه‌ای است که پای کار نوجوان ایستاده و مسئولیت بنیاد نوجوان را برعهده گرفته است تا آن‌ها را آماده کند تا اینده مرز و بوم و آینده جهان اسلام را برعهده بگیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه سفره‌ای در «بهشت» پهن شده است تا هر ایده و محصول در این سفره گذاشته شده و همه از آن بهره‌مند شویم، گفت: ما در ستاد وظیفه تسهیل‌گری و حمایت داریم، از همه مهم‌تر اینکه روایت‌های پیشرفت بانوان را باید ضریب دهیم تا به گوش دیگران رسیده و امکان تکثیر شدن این محصولات فراهم شود.

جلالی اضافه کرد: در گام دوم کمک خواهیم کرد تا این خروجی‌ها با بسته‌بندی‌های مناسب به عنوان سوغات فرهنگی ایران به تشنه‌گان فرهنگ اسلامی عرضه شود.

وی ادامه داد: دنیا تشنه دریافت این محصولات است و «بهشت» تلاش دارد در فضای بین‌الملل، تشکل‌هایش حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار