در بیانیه محکومیت اقدام اخیر تروریستی راسک مطرح شد؛

امنیت، توسعه و وحدت سیستان و بلوچستان هدف دشمنان در انجام عملیات تروریستی

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و نهادها و تشکلهای وابسته این اداره کل، در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک، بیانیه ای صادر کرد.
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در پی حادثه تروریستی بامداد جمعه در شهرستان راسک، اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و نهاد‌ها و تشکل‌های وابسته این اداره کل، طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه، خواستار برخورد قاطع با عوامل شهادت ۱۱ تن و مجروحیت شش نفر از پرسنل و سربازان انتظامی راسک شدند.

در متن این بیانیه آمده است‌:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر دست جنایتکارانه دشمنان پلید از دستکش مخملی معاندین جمهوری اسلامی ایران بیرون آمد و در ایام دهه دوم فاطمیه که همه در راستای امنیت، توسعه و وحدت در حال تلاش هستند، با حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک، باعث به شهادت رسیدن  ۱۱ نفر و مجروحیت شش نفر از پرسنل و سربازان در حین خدمت شدند.

 در وقایع تلخ سنوات اخیر سیستان وبلوچستان، دست دشمن به روشنی در آن‌ها دیده می‌شود، این در حالیست که با وحدت و اخوت شیعه و سنی در این خطه، دشمنان آرزوی برادرکشی در این خطه پهناور که پایتخت وحدت ایران اسلامی است را به گور خواهد برد.

هدف دشمنان از انجام اینگونه اقدامات، ضمن نا امن سازی منطقه برای جلوگیری از حضور سرمایه گذاران، تاثیرگذاری بر وحدت اقوام و مذاهب حاضر در سطح استان است.

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و نهاد‌ها و تشکل‌های وابسته این اداره کل، ضمن محکوم کردن این چنین اقدامات، اعلام می‌دارد مردم شیعه و سنی این خطه پهناور از کشور عزیزمان ایران با هم وحدت و اخوت داشته و این اقدامات همیشه ازسوی بزرگان و علما، محکوم شده است.

در ادامه ضمن آرزوی صبر برای خانواده شهدای این واقعه، خواستار بررسی دقیق و برخورد قاطع با عوامل این‌گونه حوادث از سوی مسئولان مربوطه هستیم.

- اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان

- شبکه تبلیغی روحانیون سیستان و بلوچستان

- مبلغین و مبلغات سیستان و بلوچستان

- تشکل‌های دینی و مردمی سیستان و بلوچستان

- شورای هیئات مذهبی سیستان و بلوچستان

- کانون مداحان سیستان و بلوچستان

- کانون‌های فرهنگی و تبلیغی سیستان و بلوچستان

- انجمن‌های اسلامی ادارات و کارخانجات سیستان و بلوچستان

- مؤسسات و خانه‌های قرآنی

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار