کد خبر: ۱۲۶۲۴
معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی:

شهادت‌طلبی از ویژگی منتظران در عصر غیبت است

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی یکی از ویژگی‌های منتظران را در عصر غیبت، شهادت طلبی ذکر کرد.
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

شهادت‌طلبی از ویژگی منتظران در عصر غیبت است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام ناصر شکریان صبح شنبه در مراسم وداع با پیکر شهید خوشنام دفاع مقدس در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های منتظر در عصر غیبت شهادت طلبی است.

وی با اشاره به اینکه مقام شهادت بلند و رفیع است و انسان منتظر آرزوی شهادت طلبی دارد، گفت: حضرت علی (ع) صحنه‌های باارزشی در زندگی داشت، اما هنگام شهادت فرمود به خدای کعبه که رستگار شدم و به فرمایش شهید مطهری، همه خدمتگزاران مدیون شهدا هستند.

وی با عنوان اینکه خداوند از خون شهید نخواهد گذشت، ادامه داد: کسانی که به هر نحوی خون شهید را پایمال کنند، عاقبت به خیر نمی‌شوند و شهدا زنده و جاوید هستند.

حجت الاسلام شکریان با اظهار اینکه ما هرچه داریم از شهدا است، ادامه داد: شهیدان کشور ما را برابر حوادث و توطئه‌ها بیمه کرده است.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با اظهار اینکه هرگونه رزق خود را باید از حضرت فاطمه زهرا (س) بخواهیم، بهره گیری از سیره و منش حضرت زهرا (س) را سبب سعادت دانست.

مراسم وداع با پیکر شهید خوشنام به همت بسیج حضرت اباالفضل العباس (ع) اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با حضور کارکنان و خانواده‌ها در نمازخانه شهدای اداره کل، صبح امروز برگزار شد.

ارسال نظر