کد خبر: ۱۲۷۸۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران:

جمعیت هلال احمر مصداق خیر کثیر برای مردم است/ موفقیت امدادگران ناشی از اراده و ایمان قوی می باشد

حجت الاسلام دهقانی گفت: اگر امداد گران هلال احمر کامیاران، در حوادث موفق عمل می کنند، این موفقیت ناشی از اراده و ایمان آنهاست و تا زمانی که این روحیه اسلامی خدمت به همنوع را در خود حفظ و تقویت کنند؛ در سایر عملیات و اتفاقات موفق خواهند بود.
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران باتوجه به اینکه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به صورت گروهی و فعالیت‌ها در ‏چارچوب تشکل و انجمن است از این رو میدان تعامل ما بین این جمعیت و تبلیغات اسلامی بسیار ‏گسترده است. ‏

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر و خیل عظیم داوطلبان آن، مصداق خدمت رسانی و خیر کثیر برای مردم هستند؛ افزود: مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر در امرخدمت به مصدومان و مسافران غیرقابل توصیف است.
حجت الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: اگر امداد گران هلال احمر کامیاران، در حوادث موفق عمل می‌کنند، این موفقیت ناشی از اراده و ایمان آنهاست و تا زمانی که این روحیه اسلامی خدمت به همنوع را در خود حفظ و تقویت کنند؛ در سایر عملیات و اتفاقات موفق خواهند بود.
در این دیدار پروینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات فرهنگی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران به بحث و بررسی پرداخت و خواستار همکاری اداره تبلیغات اسلامی در زمینه مراسمات فرهنگی در این شهرستان شد.
وی گفت: جمعیت هلال احمر توانایی و آمادگی تشکیل یک هیئت مذهبی در سطح شهرستان را دارد که در مراسمات دینی و مذهبی حضوری فعال داشته باشند.

ارسال نظر