کد خبر: ۱۲۷۹۶
با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات کردستان؛

برگزاری آیین تکریم از بانوی پیشکسوت مجالس حسینی در شهرستان قروه

آیین تکریم از بانوی پیشکسوت مجالس حسینی با حضور حجت الاسلام مختاری نیا معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد.
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول بنیاد دعبل استان کردستان به همراه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه، رئیس شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان با سرکار خانم عصمت عبدالملکی بانوی پیشکسوت مجالس حسینی دیدار کردند.

در این دیدار حشمت الله حنیفی مسئول دعبل خزاعی استان کردستان در مورد فعالیت‌های بنیاد دعبل و مسائل مربوط به جامعه مداحان بویژه پیرغلامان مطلبی را بیان کردند.

وی افزود، در رویداد بانوان بهشت از ۳ نفر از بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در استان کردستان تجلیل خواهند شد و علاوه بر تقدیرنامه‌ی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، ” نشان فاطمه ” و کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی نیز به این بانوان اهداء خواهد شد.

حشمت الله حنیفی در خصوص خدمات ارائه شده به پیرغلامان در طول یکسال گذشته و افتتاح مرکز نیکوکاری و در خصوص نیاز بنیاد به حمایت مادی و معنوی مطالبی بیان کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام مختاری نیا معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره و اظهار داشت: جایگاه این بزرگ بانوی اسلام بین زنان جهان جایگاهی بسیار ممتاز و ویژه است لذا شناخت سیره این حضرت در ابعاد دینی، شخصیتی، سیاسی و … می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل در جامعه باشد.

وی تصریح کرد: باید زنان مسلمان و حتی غیرمسلمان وجود نازنین حضرت زهرا (س) را به عنوان اسوه خود در زندگی قرار دهند، چراکه سعادت دو دنیای بانوان در تبعیت از زندگی دخت نبی اکرم (س) است.

گفتنی است، رویداد بانوان بهشت که به تکریم و نکوداشت بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی اختصاص دارد و در فاصله روز شهادت تا ولادت حضرت زهرا سلام الله‌علیها، به همت بنیاد دعبل خزاعی در شهرستان قروه برگزار شد.

ارسال نظر