کد خبر: ۱۲۷۹۹
با همت سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد؛

اهدای ۶۰ بسته موادغذایی به نیازمندان مریوانی همزمان با شب یلدا

۶۰ بسته موادغذایی با ارزش بالغ بر یکصد و سی میلیون تومان توسط خیرین، انجمن زندانیان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مریوان به نیازمندان این شهرستان اهدا شد.
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم اهدای ۶۰ بسته موادغذایی با ارزش بالغ بر یکصد و سی میلیون تومان توسط خیرین، انجمن زندانیان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مریوان درروز پنج شنبه درسالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی  این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم خیرین، حجت الاسلام کریمی دادستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و خانواده‌های فقرا وزندانیان سطح شهر مریوان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان دراین جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خیرین برای حضور همیشه پررنگ در همه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و این بار نیز در این برنامه سنتی که از رسوم دیرباز بوده و توانستند دل خانواده‌های فقرا و نیازمندان و زندانیان را شاد کنند تشکر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان خاطرنشان کرد: خداوند متعال درآیه ۲۷۰ سوره بقره قرآن از چگونگی انفاق آشکار یا پنهان سخن می‌گوید و می‌فرماید: اگر انفاق‌ها را آشکار کنید، چیز خوبی است و اگر آن‌ها را مخفی سازید و به نیازمندان بدهید، برای شما بهتر است و قسمتی از گناهان شما را می‌پوشاند (و در پرتو بخشش در راه خدا، بخشوده خواهید شد) و خداوند به آنچه انجام می‌دهید، آگاه است.

حجت‌الاسلام ورهرام ابراز داشت: پرهیزگاری و عدم چشم و هم چشمی می‌تواند انسان‌ها ازمشکلات و چیز‌های که انسان را درگیر مشکلات کند راه ببخشد؛ چون خداوند، تقوا را یک نیروى باز دارنده درونى است در وجود انسان به قرار داده است و او را در برابر ارتکاب کار‌های خلاف حفظ مى‏کند.

وی در پایان بیان کرد: کمال تقوا آن است که علاوه بر دوری از گناهان و محرمات، از مشتبهات نیز اجتناب شود که وظیفه هم ما انسان به رعایت تقوا و پرهیزکاری است؛ و درپایان این مراسم ۶۰بسته که هربسته شامل موادغذایی، میوه، آجیل شب یلدا بود، در بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظر