کد خبر: ۱۲۸۸۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران :

بیش از یازده هزار نونهال و کودک در مؤسسات قرآنی استان در حال تربیت و پرورش هستند

حجت الاسلام شریف تبار گفت: بیش از ۱۱ هزار نونهال و کودک در مؤسسات قرآنی استان در حال تربیت و پرورش هستند و باید از این فرصت برای تحقق اهداف انقلابی و اسلامی استفاده کنیم.
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار بعدازظهر دوشنبه در گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی استان در جویبار احیای امر و نشر قرآن و اهل بیت را توفیق بزرگی دانست و افزود: بیش از ۱۱ هزار نونهال و کودک در مؤسسات قرآنی استان در حال تربیت و پرورش هستند و باید از این فرصت برای تحقق اهداف انقلابی و اسلامی استفاده کنیم.

وی با عنوان اینکه ایمان به نصرت خداوند را نباید فراموش کرد، تصریح کرد: در زمانه‌ای هستیم که شاهد فروپاشی چند قدمی سپاه کفر هستیم و در عصر و زمانه میدان تغییرات و جنگ نرم به سر می‌بریم.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه دشمن در پی تغییرات در لایه‌های اجتماعی است و انتخابات از جمله سکو‌های مورد طمع دشمنان است تا به اهداف خود دست یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار اینکه در اغتشاشات سال قبل دست بسیاری از گروه‌ها و مؤسسات رو شده بود، افزود: دشمن قصد دارد در لایه تغییرات اجتماعی کار کند و سند ۲۰۳۰ از جمله آن بوده است.

حجت الاسلام شریف تبار با عنوان اینکه دشمن در پی قبضه افکار عمومی است، افزود: فعالان فرهنگی میدان باید این احساس را داشته باشند که اکنون در میدان جنگ و نبرد حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به مساله و موضوع شهروند جهانی ادامه داد: باید سرزمین اصلی نبرد تمدنی دشمن را پیدا کنیم، زیرا دشمن در مدل افکار عمومی به میدان آمده است و زنان، کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

وی گفت: ما باید در این نبرد تمدنی سرزمین اصلی دشمن را بشناسیم و دشمن در تلاش است تا با شعار «دنیا را نارنجی کن» به اهداف و نقشه‌های خود برسد.

وی با اظهار اینکه در قصه مخاطبان باید کاسبان بازاری خوبی باشیم، افزود: در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار نونهال و کودک در مؤسسات قرآنی استان در حال تربیت و پرورش هستند و باید از این فرصت برای تحقق اهداف استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه مسجد سکوی تبیین عمومی و انتشار است، تصریح کرد: باید رابط فرهنگی جهاد تبیین و هیأت در مساجد معرفی شوند.

وی با اظهار اینکه دشمن در عرصه‌های مختلف ضربه‌های سختی خورده است، افزود: عرصه انتخابات فرصت و مجالی را برای برخی گروه‌ها فراهم می‌کند و باید بتوانیم سرزمین اصلی نبرد دشمن را شناسایی کنیم.

وی بر لزوم توجه بیشتر به حوزه خانواده و جمعیت تاکید کرد و گفت: تکالیفی نیز برای سازمان در قانون جوانی جمعیت طراحی و تعریف شده است.

ارسال نظر