کد خبر: ۱۲۸۹۶
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

نقش بسزای سازمان تبلیغات اسلامی در مردمی‌سازی فرهنگ انقلابی

احمد راستینه، سازمان تبلیغات اسلامی را پیشرو در مردمی‌سازی فرهنگ انقلابی دانست و گفت: ایده‌های جدید در مردمی‌سازی فرهنگ انقلابی در بطن جامعه از اقدامات مهم این نهاد فرهنگی است.
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در خصوص عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در چند ساله اخیر بیان کرد: چند فعالیت قابل توجه در اقدامات چند ساله اخیر سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه مردمی‌سازی فرهنگ انقلابی شکل گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پیاده‌روی ۱۰ کیلومتری غدیر، برنامه تلویزیونی «محفل» و جاماندگان اربعین اشاره کرد. مأموریت‌های ویژه‌ای که از سوی این نهاد به صورت فراگیر و مردمی در فعالیت‌های فرهنگی - مذهبی کشور اجرا شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزایش مشارکت مردمی را نگاهی نو و تحول‌گرایانه در فرهنگ انقلابی دانست و اظهار کرد: نگاه جدید و افزایش مشارکت مردمی در عملیات‌های بزرگ فرهنگی کشور از جمله فعالیت‌هایی است که به واسطه مدیریت حجت‌الاسلام قمی در سازمان تبلیغات اسلامی رقم خورده است.

او با اشاره به ارائه محتوای فاخر در عرصه مکتوبات و تولید آثار فرهنگی و هنری در خانواده سازمان تبلیغات اسلامی، یادآور شد: خوشبختانه نگاه تحولی در عرصه محتوا‌های فاخر متناسب با سنین مختلف به ویژه کودک و نوجوان در حوزه هنری انقلاب اسلامی به صورت جِد پیگیری و اجرایی شده است.

نماینده مردم شهرکرد از رصد لحظه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی توسط خانه ملت خبرداد و ضمن ابراز خرسندی درخصوص اقدامات جامع این نهاد فرهنگی - دینی گفت: یکی از فعالیت‌های اصیل و مهم سازمان تبلیغات اسلامی اشاعه اسلام ناب است، اقدامی که در راه‌اندازی یا به‌روزرسانی سامانه‌های جامع که در حوزه مشاوره فرهنگ دینی شکل گرفته است و امروزه سازمان تبلیغات اسلامی را به یک نهاد پیشرو در مردمی‌سازی فرهنگ انقلابی تبدیل کرده است.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار