کد خبر: ۱۲۹۰۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم:

مکتب حاج قاسم الگویی ناب برای نسل جوان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم از مکتب حاج قاسم به عنوان الگویی ناب برای نسل جوان یاد کرد.
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، محمد حسینی تختی فرماندار شهرستان قشم، سرهنگ امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان قشم برگزار شد، با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی حاج‌قاسم، برگرفته از مکتب عاشوراست، اظهار کرد: امروز با کمال افتخار، زنان بسیجی همگام با مردان و با تکیه بر همین تفکر به میدان حق علیه باطل شتافته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به نقش بارز شهید حاج قاسم سلیمانی در توانمندی جبهه مقاومت افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی سرچشمه بیداری و پیام رسان مقاومت به دیگر کشور‌ها بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت‌های خود، روحیه ایستادگی و فداکاری را در بین نیرو‌های مقاومت ایجاد کرده است و امروز نیرو‌های مقاومت فلسطینی علیرغم کمبود‌های بسیار، با ایمان راسخ و روحیه‌ی بالای جبهه مقاومت، مردانه در مقابل جبهه کفر ایستاده‌اند و این نشان می‌دهد که همه آن‌ها تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی سربازی برجسته و ممتاز برای ولایت فقیه بود و در این مسیر گفتمان و فرهنگ مقاومت را ترویج کرد، لذا مکتب و راه و روش حاج قاسم برای نسل جوان الگو خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع حجاب، از مسئولان خواست درخصوص بدحجابی تدابیری بیندیشند.

در سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، محور‌های و مباحث مختلف فرهنگ ایثار و شهادت بر اساس آیین نامه ابلاغی سال ۱۴۰۲ و برگزاری سالگرد شهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید غلامشاه ذاکری و شهدای شهرستان قشم مطرح شد.

در ضمن مراسم افتتاحیه بزرگداشت مکتب حاج قاسم سلیمانی روز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰ در مکان مصلی امام علی (ع) شهر قشم برگزار می‌گردد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار