کد خبر: ۱۲۹۳۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج:

پیام ۹ دی به دنیا، اتحاد ملت ایران برای حفظ ارزش های اسلامی است

حجت‌الاسلام هادی محمدخواه عنوان کرد: پیام ۹ دی به ملت های دنیا این است که ملت عزیز ایران با هم و در کنار هم هستند، آنها با تعامل و برادری و اخوت همه یک‌صدا حافظ ارزش‌های اسلامی هستند و تا آخرین نفس از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند و فرصت جدال و امان را به‌دشمن نمی‌دهند.
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اظهار داشت: نهم دی یادآور حماسه بزرگ وفاداری مردم ایران اسلامی به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دینی است، که با بصیرت خود بار دیگر پایداری انقلاب اسلامی که به خواست و اراده مردم شکل گرفت؛ را استمرار بخشیدند.

حجت‌الاسلام محمدخواه تصریح کرد: حماسه ۹ دی، که با حرکت خود جوش مردم شکل گرفت، مانند هر پدیده مشابه دیگری، درس‌ها و عبرت‌هایی دارد که آموزنده، الهام بخش و الگودهنده هستند؛ اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که راهبردها، شیوه‌ها و ابزار‌های دشمنان علیه ایران اسلامی همواره در حال تغییر و به روز رسانی هستند و هر بار نیز پیچیده‌تر می‌شوند و مهم‌ترین راهبرد‌های مقابله با نقشه دشمنان بصیرت گرایی و بصیرت افزایی است.

وی خاطرنشان کرد: پیام ۹ دی به ملت‌های دنیا این است که ملت عزیز ایران با هم و در کنار هم هستند، آن‌ها با تعامل و برادری و اخوت همه یک‌صدا حافظ ارزش‌های اسلامی هستند و تا آخرین نفس از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند و فرصت جدال و امان را به‌دشمن نمی‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج  در پایان ابراز داشت: رمز پایداری و پیروزی هر ملتی بصیرت و آگاهی نسبت به توطئه‌های دشمنان است و ملت‌های مسلمان باید به این بصیرت برسند که دشمن مشترک همه امت اسلامی رژیم صهیونیستی است و همکاری و همراهی با این دشمن آشکار و کودک کش مصداق بارز تعاون بر ظلم و فساد است.

ارسال نظر