کد خبر: ۱۲۹۳۵
تکریم از مادران و همسران شهداء؛

دیدار با خانواده شهدا سنندج به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)

همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهداء، مسئولان شهرستان سنندج از ۳۰ مادر و همسر شهداء این شهرستان تکریم به عمل آوردند.
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهداء، حجت الاسلام هادی محمدخواه رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج و با حضور فریدون سفاحی معاونت بنیاد شهید شهرستان و پیرخضریان معاون پژوهش آموزش و پروش ناحیه یک سنندج از ۳۰ مادر و همسر شهدا این شهرستان تکریم به عمل آوردند.

حجت الاسلام محمدخواه در این دیدار‌های ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) اظهار داشت: امروز نظامی اسلامی هرچه از عزت، امنیت و ... دارد به برکت خون شهدا است و در این راستا مدیون پدران و مادران شهداء که عزیزتران دارایی خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کردند، هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به جایگاه والایی والدین شهداء خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید: مسئله‌ی خانواده‌ی شهدا فقط این نیست که یک شهید از آن‌ها در راه حق به شهادت رسیده؛ صبر آن‌ها خودش یک کوه باارزش است. همین­‌که پدر شهید، مادر شهید، همسر شهید، فرزند شهید، صبر میکنند بر این مصیبت، خود این یک ارزش بسیار والایی است؛ بسیار والا.   حقیقتا برای یک ملت مایه افتخار است که پدران و مادرانی، جگرگوشگان خودشان را با این کیفیت در راه خدا به دست خودشان بفرستند و این عزیزان به شهادت برسند و این داغ بزرگ و سنگین به خاطر رضای الهی به کام آنان شیرین بیاید؛ من در همین سفر کردستان خانواده‌ای را زیارت کردم که شش فرزندشان در راه خدا شهید شده بودند. قبلاً هم البته این خانواده را من دیده بودم. این سفر دیدم پدر و مادر این خانواده از دنیا رفته اند.

ارسال نظر