کد خبر: ۱۲۹۶۴
گیلان| مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان:

ایده‌پردازی مهم‌ترین جنبه روایتگری فعالیت تشکل‌های دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مجموعه‌های دینی در بحث روایتگری باید پیشتاز باشند و برای تعظیم شعائر الهی در بخش مربوط به رسانه باید تبلیغات اثرگذار داشته باشند، گفت: ایده‌پردازی مهم‌ترین جنبه روایتگری فعالیت تشکل‌های دینی است.
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» در سلسله نشست‌های تبیینی و ایده‌پردازی در راستای برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در سال ۹۹ پس از حادثه کرونا با استقبال تشکل‌های دینی در گیلان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی همواره دغدغه‌مند روایتگری و تبلیغ معارف اسلامی بوده است، تصریح کرد: در جنگ غزه، جبهه حق توانسته در جنگ رسانه‌ای و روایتگری بر جبهه باطل غلبه پیدا کند و رژیم جعلی صهیونیستی را در دنیا مفتضح نماید.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به قله، قدرت روایتگری جبهه حق لازم است، افزود: هیئات مذهبی نباید به سبک قدیمی خود باقی بمانند و باید روایتگر معارف اهل‌بیت (ع) باشند.

مهدوی بر پیشتازی مجموعه‌های دینی در بحث روایتگری تاکید کرد و گفت: برای تعظیم شعائر الهی در بخش مربوط به رسانه باید تبلیغات اثرگذار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روایتگری راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین از مهم‌ترین کار‌های رسانه‌ای جبهه حق است که باید بیشتر جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: جریان رسانه‌ای حاکم بر دنیا هنوز اجازه نداده عظمت راهپیمایی اربعین به صورت کامل نمایش داده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه اگر مستضعفین عالم با امام حسین (ع) بیشتر آشنا شوند بساط استکبار جمع می‌شود، ابراز کرد: حضرت زینب (س) شخصیتی رسانه‌ای بود که یزید را در کاخ خود مستاصل کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با بمباران شدید رسانه‌ای قصد دارد ناامیدی را به جامعه منتقل کند چرا که امید موتور محرک هر جامعه است.

مهدوی ایده‌پردازی را از مهم‌ترین جنبه‌های روایتگری فعالیت‌های تشکل‌های دینی دانست و افزود: باید به نکات مثبت و موضوعاتی که در هیئات مذهبی کمتر به آن‌ها اشاره می‌شود بیشتر پرداخت.

وی در پایان اظهار کرد: به زودی دوره‌های آموزشی تدوین، سوژه‌یابی و... ویژه چهارمین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار