کد خبر: ۱۲۹۸۲
توسط امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد؛

نشست بصیرت‌افزایی ویژه بانوان پیشرو در بندرعباس

نشست بصیرت‌افزایی ویژه بانوان پیشرو با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام موسی پولادی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در نشست بصیرت‌افزایی ویژه بانوان پیشرو در بندرعباس، از نهم دی ماه بعنوان روز تجلی بصیرت ملت عزیز ایران اسلامی یاد و اظهار کرد: همه ملت ایران اعم از زنان و مردان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه بصیرت، سرآمد تاریخ بشریت هستند و بی دلیل نبود که امام خمینی (ره) فرمودند: امت عزیز ما از امت رسول خدا (ص) از امت امیر مومنان علی بن ابی طالب (ع) و امت امام حسن و امام حسین (ع) برتر و بهترند.

وی افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، صحنه‌هایی را مشاهده می‌کنیم و قطعا هر کدام از این صحنه‌ها، مهر تاییدی بر فرمایش امام عزیز، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان اذعان داشت: ۹دی، روز تایید و تجلی کلام امام خمینی (ره) است و همچنین تاییدی که امام راحل نسبت به ملت ایران داشتند. در سال ۸۸، شاهد وقوع فتنه‌ای بودیم که چندین ماه طول کشید اینکه ملت عزیز ایران اسلامی صبر کردند تا چند ماه بعد از وقوع آن فتنه، به میدان آمدند خواستند فرصت بدهند به بعضی از افرادی که واقعا از روی جهالت در فتنه غوطه ور شده بودند.

پولادی در ادامه گفت: ملت ایران مخصوصا منتظر بودند و به خواص جامعه فرصت داده بودند، ولی با کمال تاسف وقتی که این فرصت در اختیار خاص قرار گرفت برخی از خواص بسیار مهم و شاخص، در این مقطع زمانی از صبر ملت استفاده نکردند و به دامن ملت برنگشتند و به در مسیر انقلاب حرکت نکردند.

وی بیان کرد: در چنین فضایی به ویژه بعد از روز عاشورا و آن جسارتی که به عزاداران امام حسین علیه السلام انجام شد ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی آمدند و در روز ۹ دی یک حماسه‌ای خلق کردند به تعبیری باید گفت روز عبور بولدوزری ملت ایران از روی خواص بی‌بصیرتی است که نمی‌خواستند و نتوانستند بفهمند و نتوانستند تشخیص بدهند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان اذعان داشت: نهم دی ماه باعث شد که یک بار دیگه ملت ما در مسیر انقلاب اسلامی، آن صبر و بصیرت خودشان را به همه تاریخ بشریت اثبات کنند و امروز همه ما در مسیر انقلاب اسلامی به این نعمت ارزشمند متنعم هستیم.

پولادی تصریح کرد: در روز نهم دی ماه، روز یکبار دیگر خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب اسلامی به جریان افتاد، امسال در این ماجرای تقریباً بیش از سه ماهه‌ای که شاهد است که بزرگترین جنگ ترکیبی و ادراکی تاریخ بشریت در کشور ما رخ داد گر می‌بینیم که با سربلندی از این ماجرا عبور می‌کنیم قطعاً بخش عظیمی از آن را مدیون نهم دی ماه هستیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار